رژیم صهیونیستی توانایی رویارویی مستقیم را ندارد

کدخبر: 2366489

جنبش عصائب اهل الحق در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن ترور دانشمند هسته‌ای ایران، از جامعه جهانی خواست موضعی قاطع در برابر عاملان این عملیات تروریستی اتخاذ کند.

جنبش عصائب اهل الحق عراق، در بیانیه‌ای ترور شهید محسن فخری زاده، دانشمند هسته‌ای ایران، را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: قدرت‌های تاریکی که در رژیم صهیونیستی و مزدورانش خلاصه می‌شود، بار دیگر جنایت دیگری مرتکب شدند و در این جنایت محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای ایران، را ترور کردند. اما این عملیات تروریستی، سست و شکننده بودن این رژیم، ناتوانی آن در رویارویی مستقیم و متوسل شدن به خیانت و جنایت را نشان می‌دهد.

عصائب اهل الحق در این بیانیه افزود: این جنایت بار دیگر وحشی بودن رژیم صهیونیستی و سقوط ارزش‌های انسانی آن را به اثبات رساند. همچنین ثابت کرد که این رژیم هیچ گونه احترامی برای ملت‌ها قائل نیست و با افزودن جنایتی جدید به مجموعه جنایات بزرگ خود، که لکه ننگی علیه کل بشریت و حقوق بشر محسوب می‌شود، دروغ بودن همه ادعا‌های خود را درباره تمایل به صلح و تلاش برای رسیدن به آن آشکار کرد.

در این بیانیه همچنین آمده است: سریال ترور دانشمندان از سوی رژیم صهیونیستی در منطقه، خاطرات ما را در زمینه پرونده‌های ترور دانشمندان و شخصیت‌های بزرگ و شایسته عراقی پس از سال ۲۰۰۳ زنده می‌کند، زیرا واقعیت‌ها نشان می‌دهد دشمن اسرائیلی در پرونده ترور‌ها در عراق دخیل بوده و مستقیماً یا از طریق گروه‌های تروریستی افراطی در بسیاری از وقایع خونینی که در عراق اتفاق افتاده دست داشته است.

جنبش عصائب اهل الحق افزود: پس از این جنایت، می‌بینیم که جامعه جهانی باید موضع قاطعی در برابر عاملان این عملیات تروریستی جنایتکارانه اتخاذ کند؛ چرا که این جنایت‌ها موجب خشونت، تنش و جنگ می‌شود و بر شرایط منطقه که در حال حاضر با بحران‌های جدید دست و پنجه نرم می‌کند تاثیر می‌گذارد، منطقه‌ای که هم اکنون به حاکمیت ارزش‌های انسانی، عدالت و صلح نیاز مبرم دارد.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: