ورود آرام فرهنگ و ایدئولوژی صهیونیسم در امارات!

کدخبر: 2366751

گام‌های جدیدی که در روند عادی‌سازی امارات و اسرائیل برداشته می‌شود می‌تواند قطار عادی‌سازی عربی- صهیونیستی را که خنجری بر پشت امت اسلامی و قضیه فلسطین است، تسریع کند.

رژیم اشغالگر رسما از طرحش برای تاسیس مدرسه‌ای یهودی در امارت دبی طی سال آینده خبر داده است؛ طرحی که به گفته ناظران نشان از تسلط تل‌آویو بر ابوظبی است که درهای این کشور را چهار طاق بر روی صهیونیست‌ها باز کرده است.

تاسیس مدرسه یهودی در دبی، که مرکز تجارت جهانی محسوب می‌شود بستر نفوذ تفکر و فرهنگ غرب و یهودیت در امارات و منطقه را فراهم می‌کند و آن راهی برای سرعت بخشیدن به حرکت قطار عادی‌سازی میان صهیونست‌ها و تمامی کشورهای عربی ایجاد می‌کند.

وزارت گردشگری و "جوامع دور از وطن" رژیم صهیونیستی که اجرای این گام را با هدف عادی‌سازی بر عهده دارد، گفته است که دانش‌آموزان تمامی موارد آموزشی را در این مدرسه جدید آموزش خواهند دید. همچنین پیش‌بینی می‌شود در سایه افزایش تعداد اتباع یهودی، 299 دانش آموز به این مدرسه ملحق شوند .

این اقدام از طریق یک سازمانی که به نمایندگی از این وزارتخانه برای گسترش تعلیم و آموزش یهودیان در تمامی نقاط جهان فعالیت می‌کند، اجرا خواهد شد .

به گفته وزارت گردشگری و "جوامع دور از وطن" رژیم صهیونیستی، حدود یک‌هزار یهودی در امارات زندگی می‌کنند و پیش‌بینی می‌شود که تعداد آنها پس از امضای توافقات بین دو طرف در سال‌های آتی افزایش یابد .

عزم اسرائیل برای احداث مدرسه تازه در دبی تصمیم ناگهانی نبوده بلکه امارات اخیرا به محفلی برای مراسم‌های عروسی یهودیان تبدیل شده که با واکنش‌های انتقادی و حتی تمسخرآمیز منطقه عربی مواجه شده است.

بعد از توافق ننگین عادی‌سازی، مقام‌های اماراتی از تمامی هتل‌ها خواسته‌اند که غذای کوشر( غذای حلال طبق دین یهودیت) را در فهرست غذاهای ویژه گردشگران اسرائیلی قرار دهند.

امارات و بحرین 15 سپتامبر توافقنامه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را با میانجیگری آمریکا امضا کردند .

«العالم»

ارسال نظر: