شادمانگی مقاومت فسلطین از دستاورد بزرگ حزب الله

کدخبر: 2366936

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به ورود پهپاد حزب‌الله لبنان به آسمان اراضی اشغالی و تصویربرداری از تحرکات ارتش صهیونیستی تأکید کرد که این یک دستاورد بزرگ و استراتژیک برای مقاومت است.

«داود شهاب» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد، عبور پهپاد مقاومت از حریم هوایی فلسطین اشغالی و اقدام آن به رصد تحرکات ارتش رژیم صهیونیستی و مانورهایی که این رژیم به‌منظور آماده‌سازی برای شروع یک تجاوز در جبهه شمالی در لبنان یا سوریه و یا نوار غزه انجام می‌داد، بیانگر یک دستاورد نظامی و استراتژیک بزرگ برای حزب‌الله است.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی همچنین تأکید کرد که این امر دال بر آن است که مقاومت اسلامی در لبنان در حال توسعه توانایی‌های نظامی و امکانات خود در زمینه‌های مختلف است.

داود شهاب با بیان اینکه همه سناریوها در فلسطین وجود دارد تأکید کرد که مقاومت فلسطین آماده مقابله با هرگونه تجاوز علیه ملت خود است.

وی همچنین تأکید کرد: طبق ارزیابی‌های ما دشمن صهیونیستی قصد انجام تجاوزی علیه مقاومت فلسطین و ملت آن به‌ویژه در آستانه تغییر دولت ایالات متحده را دارد.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اشاره کرد، دشمن صهیونیستی در تلاش است اقداماتی پیشگیرانه جهت پیچیده کردن امور در برابر دولت جدید آمریکا اتخاذ کند، اما در هر صورت مقاومت فلسطین آماده و هوشیار برای مقابله با همه احتمالات است و به هرگونه تجاوز یا جنایت تروریستی پاسخ خواهد داد.

عصر جمعه گذشته شبکه المنار تصاویری از منطقه الجلیل اشغالی نشان داد که توسط یک پهپاد متعلق به مقاومت تصویربرداری شده بود. پهپاد حزب‌الله لبنان با ورود به حریم هوایی اراضی اشغالی و تصویربرداری از رزمایش شبیه‌سازی عملیات نظامی علیه حزب‌الله لبنان توسط ارتش رژیم صهیونیستی سبب توقف این رزمایش شد.

پهپاد مذکور موفق به تصویربرداری از همه اقدام‌های امنیتی و نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در روز دوم رزمایش خود شد.

در این رزمایش رژیم صهیونیستی، جنگنده‌ها، بالگردها، کشتی‌های جنگی و نیروی زمینی حضور داشتند. این نفوذ هوایی در حالی رخ داد که ارتش رژیم صهیونیستی در روز‌های اخیر در سطح بالای هشدار امنیتی و حالت آماده‌باش قرار دارد.

این نخستین بار نیست که پهپاد‌های حزب‌الله موفق به عبور از حریم هوایی رژیم صهیونیستی می‌شوند.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: