آدام شیف: ترامپ در تلاطم روانی به سر می برد

کدخبر: 2367909

رئیس دموکرات کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا در گفتگو با یکی از رسانه‌های این کشور گفت که ترامپ در تلاطم روانی به سر می‌برد.

آدام شیف رئیس دموکرات کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا در گفتگو با شبکه تلویزیونی ام‌اس‌ان‌بی‌سی گفت: «دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در چند هفته پایانی ریاست جمهوری اش در تلاطم روانی به سر می‌برد».

مجری برنامه از او در ارتباط با تصویب بسته کمک‌های اقتصادی در دوران شیوع ویروس کرونا پرسید و گفت: «نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار افزایش مبلغ کمک‌ها به دو هزار دلار برای هر شخص شد و قرار است درباره این موضوع روز پنجشنبه گفتگو‌هایی صورت گیرد. شما چه چیز‌هایی در این باره شنیده اید؟» شیف گفت: «ما خواهان افزایش رقم این کمک‌ها هستیم. ما خواستار ارائه یک بسته بزرگ هستیم. ما ضرورت این موضوع را در کشور احساس می‌کنیم. مردم در صف دریافت غذا‌های رایگان می‌ایستند که طول این صف‌ها چند مایل است. اما جمهوری خواهان با این موضوع موافقت نمی‌کنند. میچ مک کانل کاری در این باره انجام نمی‌دهد کوین مک کارتی هم از این لایحه حمایت نمی‌کند و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا هم در این زمینه منفعلانه عمل می‌کند».

وی در ادامه افزود: «ترامپ، منوچین را به عنوان مذاکره کننده از طرف خودش انتخاب کرده است. ما تاکنون نتوانسته این در این زمینه به توافق برسیم و میچ مک کانل باید کاری انجام دهد. اکنون رئیس جمهور به صورت ناگهانی اعلام کرد مردم در حال حاضر روی این پول حساب می‌کنند. اما ما باید با اجماع بر سر این موضوع به توافق برسیم و این موضوع آن‌ها را در معرض یک آزمون قرار می‌دهد. آن‌ها خواهان ارائه این کمک‌ها هستند، ما هم همینطور. باید شاهد یک اقدام جدی در این زمینه باشیم». شیف گفت: «فکر می‌کنم رئیس جمهور در این چند هفته آخر از دوران ریاست جمهوری خود در تلاطم روانی قرار دارد. او در ارتباط با اعتبار و گرفتاری‌های حقوقی خود نگران است. او نگران است که به او برچسب «بازنده» را بزنند. فکر می‌کنم می‌توانیم انتظار داشته باشیم فعالیت‌های او حتی از این نیز بدتر شود». شیف همچنین ترامپ را به دروغ‌گویی متهم کرد.

هفته‌ها پس از پایان انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا و اعلام آرای هئیت‌های الکترال، دونالد ترامپ همچنان از پذیرش نتیجه انتخابات طفره می‌رود و تاکید می‌کند که در انتخابات تقلب گسترده‌ای رخ داده است.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: