پسکوف: پوتین در برابر انتقادها علیه خودش موضعی ندارد

کدخبر: 2368050

سخنگوی کرملین می‌گوید، حملات و انتقادها علیه پوتین، طی دو دهه گذشته هرگز متوقف نشده اما رییس جمهور نسبت به آنها بی‌تفاوت است.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در گفتگو با کانال تلویزیونی روسیه ۱ گفت: حملات شخصی مختص ماه‌های اخیر نمی‌شود. حملات به پوتین طی ۲۰ سال گذشته هم از سمت دولت‌های غربی و هم داخل کشور وجود داشته و طبیعتاً، ایشان با گذر زمان، در برابر آن‌ها بی‌تفاوت شده است.

سخنگوی کرملین یادآور شد که شخص رئیس جمهور مکرراً بیان کرده حملات مهم نیستند، بلکه چگونگی عملکرد فرد در مقام او دارای ارزش واقعی است.

پسکوف این‌طور ادامه داد که پوتین هیچ زمان به این اتهامات، که به بیان او معمولاً دروغ‌های ساده هستند، واکنش نشان نمی‌دهد و غیرمحتمل است که رویکرد خود به این مسئله را تغییر دهد.

پوتین طی کنفرانس مطبوعاتی سالانه خود در دسامبر ۲۰۲۰، اتهامات مطروحه از سمت الکسی ناوالنی، فعال سیاسی را رد کرد. ناوالنی رئیس جمهور را به تلاش برای به قتل رساندن او با عامل اعصاب درجه نظامی از گروه "نوویچوک" متهم کرده بود. پوتین گفت ناوالنی به سادگی در حال تکرار اتهامات بی‌اساس از سمت کشورهای غربی است و اطلاعاتی که برای اثبات نظریه خود استفاده می‌کند، فقط از آژانس‌های جاسوسی خارجی نشأت می‌گیرد.

«خبرگزاری ایسنا»

ارسال نظر: