الزهار: موشک کورنت قدرت بازدارنگی برای مقاومت در برابر اشغالگران ایجاد کرد

کدخبر: 2368120

رهبر ارشد جنبش حماس موشک «کورنت» را برای مقابله با دشمن اشغالگر یک ضرورت دانست که قدرت بازدارندگی برای مقاومت ایجاد کرده است.

«محمود الزهار»، یکی از رهبران ارشد جنبش حماس موشک «کورنت» را برای مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیست ضروری دانست.

او در مصاحبه با شبکه المیادین گفت: ما از تمام کسانی که از مقاومت در برابر دشمن اشغالگر ولو با قلم‌شان حمایت‌می‌کنند، تشکر می‌کنیم.

الزهار افزود: موشک کورنت این پیام را در ذهن اشغالگران تثبیت کرد که نزدیک شدن به مرز‌ها دیگر آسان و راحت نیست. او تصریح کرد: این موشک‌ها قدرت بازدارندگی برای مقاومت ایجاد کرده‌اند و باید به عنوان مقدمه شکست اشغالگران و همه حامیانشان توسعه یابند. مقاومت در انواع مختلف به توسعه و تحقق پیروزی در مسیر پیشرفت خود حرکت خواهد کرد.

ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی از ترس موشک‌های مقاومت دیوار بتنی در مرز نوار غزه با هدف حمایت از سربازانش ساخت، اما این دیوار نتواسنت مانعی در برابر موشک‌های کورنت باشد و گروه‌های مقاومت توانستند قدرت بازدارندگی خود را افزایش دهند.

در حالی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد شنبه به شمال نوار غزه حمله کردند و مناطقی را گلوله باران کردند که این رژیم و آمریکا مدعی هستند که با اجرای طرح معامله قرن و عادی سازی روابط و صلح کشور‌های عربی با رژیم کودک‌کش موجب توقف تجاوزگری‌ها و تشکیل دو دولت مستقل بر اساس مرز‌های سال ۱۹۶۷ و به پایتختی قدس برای فلسطینینان شده اند. مسئله‌ای که در واقعیت برعکس بوده و صهیونیست‌ها هر روز بر حجم حملات و توسعه شهرک‌سازی‌های خود افزوده‌اند.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: