حماس: مقاومت قادر به مقابله با هر تجاوز صهیونیست‌ها است

کدخبر: 2368222

جنبش حماس تأکید کرد،اولین پیام رزمایش مشترک گروه‌های مقاومت این است که مقاومت قادر به مقابله با هرگونه حماقت از سوی صهیونیست‌هاست.

اسماعیل رضوان، از رهبران جنبش حماس به محور مقاومت، مردم فلسطین و امت اسلامی رزمایش "تکیه‌گاه محکم" را تبریک گفت و تأکید کرد: اولین پیام رزمایش برای دشمن صهیونیستی بود مبنی بر اینکه مقاومت قادر به مقابله با هرگونه تجاوز یا حماقت صهیونیست‌هاست. مقاومت فلسطین امکان ندارد در برابر تجاوزی که مردم فلسطین را هدف قرار می‌دهد تسلیم شود و هرگونه حماقتی از سوی دشمن گریبانگیر خودش خواهد شد.

وی تأکید کرد: رزمایش تکیه‌گاه محکم نشان داد که مقاومت کاملا به صورت واضح ارتقا یافته و قادر به پاسخگویی به هرگونه تجاوزی است. ما هرگز اجازه تغییر قواعد درگیری را نمی‌دهیم، حمله را با حمله پاسخ می‌دهیم و خون را با خون.

رضوان گفت: مقاومت به وعده‌هایی که به مردم فلسطین داده عمل می‌کند. رزمایش امروز قلب فلسطینی‌ها را آرام می‌کند. این رزمایش همچنین پیامی برای کشورهایی است که به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی می‌پردازند. این پیام این است که به رغم عادی‌سازی و وضعیت دشوار و محاصره غزه ما در آستانه پیروزی و شهادت هستیم.

رضوان گفت: کسانی که به عادی‌سازی روابط می‌پردازند جز خواری و ننگ نصیبشان نمی‌شود. مقاومت مدافع مسجد الاقصی خواهد ماند. محاصره غزه توسط آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هرگز مسیر مقاومت را متوقف نخواهد کرد. ما همچنان تا زمان آزادی به مقاومت ادامه می‌دهیم.

وی تأکید کرد: دشمن با این رزمایش غافلگیر شد چراکه نوعی پیشرفت چشمگیر بود و در روز و آشکارا برگزار شد و چالشی برای نیروهای دشمن بود. دشمن جرأت هیچ واکنشی به رزمایش تکیه‌گاه محکم نداشت و مقاومت به دشمن گفت که هرگونه حماقتی پاسخ داده خواهد شد. رزمایش امروز در روز روشن برگزار شده و دشمن تماشاگر آن است درحالی که قبلا هر موشکی را می‌دید آن را هدف قرار می‌داد.

«خبرگزاری ایسنا»

ارسال نظر: