صهیونیست‌ها: ترور سلیمانی باعث توقف محور مقاومت نشد

کدخبر: 2368378

یک رسانه صهیونیست اذعان کرد در اولین سالگرد ترور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، باید تاکید کرد این اقدام هرگز نتوانست آسیبی به توانمندی‌های محور مقاومت در منطقه وارد کند.

پایگاه اطلاع رسانی واللا در گزارشی به مناسبت فرا رسیدن اولین سالگرد ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نوشت همین امر باعث شد تا آمریکا از بیم به کارگیری توانمندی هایش در میان متحدان خود در کشورهای منطقه، بمب افکن های بی 52 خود را به خاورمیانه اعزام کند.

در این یادداشت که با تصاویری از برگزاری مراسم یادبود شهید سلیمانی در نقاط مختلف جهان همراه شده ، آمده است: چهره بشاش قاسم سلیمانی در همه جا دیده می شود ، در بیبلوردها ، بر روی نقاشی های دیواری ، بر روی موشک های جدید و..حتی زمانی که ایران واکسن وطنی خود را به مرحله آزمایش انسانی برد نیز تصاویر او دیده می شد.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است ، گرچه ایران چند روز بعد از ترور 3 ژانویه یک پایگاه آمریکایی را مورد هدف قرار داده اما ایرانی ها تاکید می کنند که هنوز پاسخ اصلی آنها پا برجاست.

در مقابل آمریکا نیز میزان تلفات خود را از این حمله موشکی چند هفته به تاخیر انداخت تا ترامپ بتواند راه (فراری) برای اعلام خویشتنداری خود جهت عدم پاسخ داشته باشد.

نویسنده صهیونیست اعتراف کرد ایران موفق شده است حتی در نبود (شهید) سلیمانی نیز همچنان یک قدرت منطقه ای باقی بماند ، گرچه علاوه بر این ضربه ، ضربات دیگری همچون ضربه اقتصادی تحریم های آمریکا و شیوع کرونا نیز بر این کشور تاثیرگذار بودند.

در بخش دیگری از این یادداشت تاکید شده است : ایران طی چند ماه اخیر تاکید کرده است که نمی خواهد بهانه ای به دونالد ترامپ در آخرین روزهای زمام داری اش بر آمریکا بدهد ، این در حالی است که مسئولین ایرانی بارها تاکید کرده اند مهم ترین پاسخ تهران به ترور (شهید)سلیمانی خروج نیروهای آمریکایی از عراق خواهد بود ، امری که این روزها به طور بالفعل در حال انجام است.

به اعتراف نویسنده یادداشت، ایران بر خلاف پیش بینی بسیاری از تحلیلگران در اوایل سال گذشته (بعد از ترور شهید سلیمانی) سال 2021 را با شرایط بسیار بهتری آغاز می کند، به ویژه که طرح دولت ترامپ در فشار حداکثری بر ایران طی چهار سال با شکست مواجه شده و پیش بینی کارشناسان درباره از کنترل خارج شدن شیوع ویروس کرونا هم اشتباه از آب در آمد ، این در حالی است که به گفته فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران که در مراسم سالگرد سلفش سخن می گفت پاسخ تهران به ترور (شهید)قاسم سلیمانی از داخل آمریکا انجام خواهد شد.

در پایان این یادداشت هم آمده است ، آمریکا حتی پیش از این سخنرانی هم در آماده باش قرار گرفته بود.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: