حمله معترضان به منازل پلوسی و مک کانل

کدخبر: 2368482

به دنبال عدم تصویب اعطای کمک‌ مالی به شهروندان آمریکایی در مجلس سنا، معترضان به خانه رهبر اکثریت جمهوری‌خواه سنا و رئیس مجلس نمایندگان آمریکا حمله کردند.

پس از عدم موفقیت کنگره در افزایش پرداخت کمک‌های مالی کرونایی به شهروندان آمریکایی، معترضان خانه پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان و مک کانل، رهبر اکثریت سنا را هدف قرار دادند. پلیس در حال تحقیق درباره حملات در کالیفرنیا و کنتاکی است، اما هنوز مظنونی پیدا نکرده است.

پس از آنکه کنگره نتوانست اعطای کمک مالی به شهروندان آمریکایی را برای عبور از بحران کرونا به تصویب برساند، معترضان به منازل «میچ مک‌کانل» رهبر اکثریت جمهوری‌خواه سنا و «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا حمله کردند.

منزل میچ مک کانل در کنتاکی و منزل نانسی پلوسی در کالیفرنیا در آخر هفته مورد تخریب قرار گرفت. نانسی پلوسی گفته است دموکرات‌ها کنترل مجلس را حفظ خواهند کرد.

قبل از کریسمس، دموکرات‌ها و جمهوری خواهان تلاش‌های یکدیگر را برای اصلاح بسته اعطای کمک مالی ۹۰۰ میلیارد دلاری (۶۶۵ میلیارد پوندی) مسدود کردند. این قانون که با بودجه فدرال ۱.۴ میلیارد دلاری همراه است، توسط هر دو طرف توافق شد.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: