لشگر 36 از غزه عقب نشست

کدخبر: 2379008
خبرنگار:

لشگر 36 ارتش رژیم صهیونیستی شامل چند تیپ از جمله تیپ ویژه گولانی از نوار غزه عقب‌نشینی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، عقب‌نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از نوار غزه بدون کسب هرگونه دستاورد نظامی ادامه دارد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که لشگر ۳۶ ارتش این رژیم از نوار غزه عقب نشسته است. این لشگر تیپ ویژه گولانی، تیپ ششم، تیپ هفتم، تیپ ۱۸۸ و تیپ مهندسی ارتش رژیم صهیونیستی را در برمی‌گیرد.

بنابراین در حال حاضر ۳ لشگر ۹۸، ۹۹ و ۱۶۲ نیروی زمینی ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در نوار غزه حضور دارند.

عقب‌نشینی لشگر ۳۶ ارتش رژیم صهیونیستی از نوار غزه در حالی رخ می‌دهد که پیش‌تر رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند رژیم صهیونیستی در از بین‌بردن کنترل حماس بر نوار غزه شکست خورده است. این رسانه‌ها تصریح کردند که کنترل تمامی منطقه‌هایی که در شمال نوار غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی تخلیه شده بار دیگر به دست جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس افتاده است.

از سوی دیگر هاآرتص اعلام کرد که با بالاگرفتن تنش‌ها در کرانه باختری یگان ویژه «دوودوان» ارتش رژیم صهیونیستی نیز از نوار غزه به کرانه باختری منتقل شده است.

هاآرتص بیان کرد که مسؤولان امنیتی رژیم صهیونیستی اوضاع کرانه باختری را نزدیک به انفجار توصیف کرده‌اند.

این خبر در حالی است که عصر امروز رسانه‌های رژیم صهیونیستی از وقوع عملیات زیرگیری با خودرو در شهرک صهیونیستی رعنانا در شمال تل آویو خبر دادند و اعلام کردند که شمار زیادی از صهیونیست‌ها در جریان این عملیات زخمی شده‌اند؛ عملیاتی که دلیلی بر بالاگرفتن تنش‌ها در کرانه باختری است.

ارسال نظر: