نوربخش در جمع خبرنگاران:

مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان در مرداد‌ماه پرداخت می‌شود

کدخبر: 2046494

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: مابه‌التفاوت حقوق فروردین و اردیبهشت بازنشستگان تأمین اجتماعی در مرداد ماه پرداخت می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: سیدتقی نوربخش در حاشیه مراسم هفته تأمین اجتماعی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته تأمین اجتماعی 40 مرکز درمانی در مناطق مرزی کشور مانند آبادان، پلدختر، نورآباد و... به ارزش ریالی 100 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

نوربخش خاطرنشان کرد: مابه‌التفاوت حقوق فروردین و اردیبهشت بازنشستگان تأمین اجتماعی در مرداد پرداخت می‌شود.

وی به طرح پایلوت حذف دفترچه‌های درمانی در استان یزد اشاره کرد و گفت: این طرح در استان یزد اجرایی شده است و بیماران خاص و سرطانی با مراجعه به مراکز درمانی و اعلام شماره ملی خدمات لازم را دریافت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خبر داد: از مردادماه در تمامی مراکز درمانی ملکی تأمین اجتماعی ارائه دفترچه‌های بیمه حذف می‌شود و بیمه‌ شدگان با ارائه کد ملی خدمات درمانی لازم را دریافت می‌کنند.

نوربخش به رونمایی از دفترچه‌های جدید تأمین اجتماعی اشاره کرد و گفت: این دفترچه‌ها برای ارائه به مراکز درمانی غیر ملکی تأمین اجتماعی صادر می‌شود و دارای پیام‌های بهداشتی است و دیگر نوع بیماری در دفترچه‌های درمانی به دلیل اینکه یک مورد شخصی است درج نمی‌شود و بنده 2 ماه پیش بخش‌نامه کردم که نیازی به نوشتن تشخیص بیماری در دفترچه‌ها نیست.

وی افزود: اصل حذف دفترچه‌های درمانی برای سهولت ارائه خدمات به بیمه‌شدگان است از سوی دیگر نیز سیم‌کارت‌های هوشمند درمان تهیه شده است که اطلاعات بیمار در آن سیم‌کارت درج شده است و بیماران می‌‌توانند از خدمات درمانی لازم استفاده کنند.

ارسال نظر: