نقل و انتقال داخلی معلمان شهر تهران به مرداد ماه موکول شد

کدخبر: 1000394

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران به «نسیم» خبر داد:‌ امسال به دلیل وجود برخی محدودیت‌‌ها بحث نقل و انتقال داخلی را در شهر تهران در حال حاضر نداریم

مسعود ثقفی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگو با «نسیم» با اشاره به اینکه انتقال داخلی فرهنگیان شهر تهران به صورت محدود خواهد بود تصریح کرد: امسال به دلیل وجود برخی محدودیت‌ها بحث نقل و انتقال داخلی را در شهر تهران در حال حاضر نداریم و در صورتی که بخشی از این محدودیت‌ها رفع شود در مردادماه به شکل محدود و رایانه‌ای نقل و انتقال فرهنگیان را در سطح مناطق پایتخت خواهیم داشت.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش شهر تهران از کمبود نیرو در دو حوزه آموزگار و و دبیر مرد در شهر تهران خبر داد و گفت: عموم تقاضای فرهنگیان برای خروج از یک منطقه و انتقال به یک منطقه دیگر باید با توجه به نیازهای منطقه مبدا باشد و ما با تقاضاهایی که خلاف نیاز منطقه مبدا در حوزه آموزگار و دبیر مرد باشد مخالفت خواهیم کرد.

وی در این خصوص اظهار داشت از سوی دیگر مناطق یک تا هشت تهران بیشترین حجم تقاضا برای ورود نیرو را دارند در صورتی که با نیروی دبیر زن مازاد مواجه هستند.

مسعود ثقفی در ادامه از احتمال بازنشستگی سه هزار نفر از فرهنگیان خبر داد و در همین راستا به بحث ممنوعیت ورود نیروی جدید به پایتخت و نیز ممنوع بودن استخدام نیروی حق التدریس در دوره ابتدایی اشاره کرد.

وی در پایان گفت: باید تکلیف این موارد روشن شود تا شرایط برای نقل و انتقال فرهنگیان در مرداد ماه بوجود بیاید و همه تلاش ما این است که تا قبل از مهر ماه به این قضیه رسیدگی کنیم.

ارسال نظر: