فرمانده ناجا: تا این ساعت مورد خاصی از تجمع در رابطه با افزایش قیمت سوخت نداشته‌ایم

کدخبر: 1003327

سردار اشتری افزود: مردم ما هوشیارتر از آنند که نسبت به فراخوان دشمنان تجمع کنند/ مسئولین پیگیر کاهش دغدغه‌های مردم در این زمینه هستند/ پلیس افتخاری تا پایان سال رسمی و قانونی می‌شود

به گزارش خبرنگار «نسیم»، سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهبر ناجا در رابطه با فراخوانی که از جانب برخی از شبکه‌های معاند برای تجمع به دلیل افزایش قیمت سوخت داده بودند، گفت: تا این ساعت مورد خاصی در این زمینه گزارش نشده و مردم ما هوشیارتر از آن هستند که نسبت به این فراخوان تجمع کنند.

وی افزود: مسئولین پیگیری این مسئله هستند که دغدغه مردم را در این حوزه کاهش دهند.

قانون جدید راهنمایی و رانندگی در راه است

فرمانده ناجا ادامه داد: قانون جدید راهنمایی و رانندگی باید مرحله دوم آن از طریق تجدیدنظر انجام شود و در صورتی که مجلس در این زمینه اقدام کند تغییراتی را خواهیم داشت.

سردار اشتری در رابطه با افزایش نرخ جریمه‌ها گفت: هدف پلیس ارتقاء فرهنگ راهنمایی و رانندگی و کاهش تلفات و خسارت است و اگر قانونی در این زمینه اعمال شود در راستای این هدف است.

وی با تأکید بر اینکه به دنبال جریمه کردن مردم نیستیم گفت: هدف ما بازدارندگی و تأثیرگذاری بوده و همواره در این راستا اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

پلیس افتخاری قانونی می‌شود

فرمانده ناجا ادامه داد: تشکیل پلیس افتخاری از جمله اقدامات بسیار ماسبی بوده که در نیروی انتظامی انجام شده است در حال حاضر در مرحله مقدماتی تشکیل این پلیس هستیم که انشاء‌الله تا پایان سال پلیس افتخاری شکل رسمی و قانونی گرفته و در نیروی انتظامی نهادینه می‌شود.

وی در مورد پیشنهاد تشکیل قرارگاه سایبری توسط برخی از نهادها جهت کاهش جرائم در این فضا بیان داشت: هر وظیفه‌ای که بر عهده نیروی انتظامی گذاشته می‌شود را طبق قانون عمل می‌کنیم.

سردار اشتری در پایان در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه پلیس چه اقدامی در جهت ممنوعیت ورود خودروهای لوکس به کشور انجام می‌دهد گفت: هر چه قانون مشخص کند نیروی انتظامی عمل خواهد کرد.

ارسال نظر: