ویژه برنامه‌های فرهنگ‌سرای مهر در هفته دفاع مقدس

کدخبر: 1026395

این فرهنگ‌سرا با هدف تکریم و زنده‌ نگه داشتن یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس و نشر و تعمیق شناخت شهروندان از فرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌های متنوعی را در هفته دفاع مقدس برگزار می‌کند

به گزارش «نسیم»، فرهنگ‌سرای مهر با هدف تکریم و زنده‌ نگه داشتن یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس و نشر و تعمیق شناخت شهروندان از فرهنگ ایثار و شهادت به‌ویژه نسل جوان و نوجوان برنامه‌های متنوعی را در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد کرد. برنامه‌ی «ضیافت ستارگان» با هدف تکریم از شهدای محلات و مدافعان حرم منطقه 19 تهران و هم‌چنین آشنایی اهالی‌‌‌ همان محل با آن شهید و سبک زندگی او برگزار می‌شود. در این برنامه از هفت شهید در کوچه و محل زندگیشان با نام‌های شهیدان بهروز و اصغر کربلاخانی، شهید اسماعیل اسماعیلی، شهید محمد رضا میرزایی، شهیدان ایوب و حسین نیکوبین، شهید مصطفی میرابی و شهید مهدی صادقی تجلیل خواهد شد. « ضیافت ستارگان » از دوم تا هشتم مهرماه، ساعت 16 برگزار خواهد شد. از دیگر برنامه‌های فرهنگ‌سرای مهر در این هفته « هم عهدی با شهدا » است. در این برنامه دو غرفه شامل: «هم عهدی با شهدا» و «ایستگاه صلواتی» در بوستان 22 بهمن منطقه 19 برپا می‌شود. در غرفه «هم عهدی با شهدا» شهروندان می‌توانند یکی از ۲۳ هزار شهید تهران بزرگ را به عنوان هم‌عهد و هم‌پیمان انتخاب و پلاک و شناسنامه هم‌عهدی با شهید مربوطه را دریافت می‌کنند.

در غرفه «ایستگاه صلواتی» ضمن توزیع شربت و شیرینی، با برگزاری برنامه‌هایی چون: «توزیع تصاویر شهدای منطقه به صورت کارت پستال» و بخش «دلنوشته با شهیدان» اجرا خواهد شد. این برنامه از دوم تا هشتم مهرماه، ساعت 10 تا 17 در بوستان 22 بهمن برگزار خواهد شد. «تکریم شهدای گمنام» که این برنامه روز پنج‌شنبه 2 مهرماه در جوار مزار شهدای گمنام بهشت زهرا(س) اجرا خواهد شد. غبارروبی مزار شهدا، قرائت دعای کمیل از جمله بخش‌های برنامه تکریم از شهدای گمنام است. علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این ویژه برنامه‌ها به فرهنگ‌سرای مهر واقع در اتوبان شهید تندگویان، خیابان شهید لطیفی، کوچه تگرگ مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن‌: 55033900 تماس بگیرند.

ارسال نظر: