رونمایی از جدیدترین فرآورده رفع سندرم روده در همایش طلای سبز

کدخبر: 1028460

سندرم روده تحریک‌پذیر بیماری بسیار شایعی است که در بیش از ۱۵ درصد مردم جامعه به چشم می‌خورد و ۵۰ درصد بیمارانی که به متخصصان بیماری‌های گوارشی مراجعه می‌کنند

به گزارش «نسیم»، در چهارمین همایش و نمایشگاه طلای سبز از جدیدترین فرآورده برطرف‌کننده سندروم روده تحریک‌پذیر توسط شرکت گل دارو رونمایی می‌شود.

محلول خوراکی آیبروگل تولید شرکت گل‌دارو نخستین فرآورده با خاصیت ضد نفخ و ضد اسپاسم معده و روده، گاستریت و اختلال دستگاه گوارش است که از عصاره‌های گیاهی آیبریس، عصاره هیدروالکلی گیاهان سنبل ختانی، بابونه شیرازی، زیره سیاه، خار مریم، نعناع فلفلی و شیرین بیان ساخته شده است و در چهارمین همایش طلای سبز رونمایی می‌شود.

مطالعات بالینی صورت گرفته بر قطره آیبروگل ثابت کرده است که اثر بخشی آن بالاتر از داروهای متوکلوپرامید و سیزاپراید در درمان اختلال گوارشی است و مانع یبوست و اسهال می‌شود.

سندرم روده تحریک‌پذیر بیماری بسیار شایعی است که در بیش از 15 درصد مردم جامعه به چشم می‌خورد و 50 درصد بیمارانی که به متخصصان بیماری‌های گوارشی مراجعه می‌کنند، دچار این بیماری هستند. بسیاری از افراد مبتلا به سندرم روده تحریک‌پذیر یا IBS با این فکر از خواب صبحگاهی برمی‌خیزند که چگونه فعالیت روزانه خود را با وجود علائیی همانند درد شکمی، اسهال، تهوع و نفخ پی ‌بگیرند.

چهارمین همایش و نمایشگاه طلای سبز 7 تا 10 مهر 1394 در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر: