احمدی: منکر کاستی‌ها در امدادرسانی نیستیم

کدخبر: 1035075

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در گفتگو با «نسیم» در خصوص "انتقاد برخی مبنی بر چرایی عدم حضور مسئولان طراز اول هلال احمر در مناطق سیل زده" گفت: سازمان چند معتمد را به این مناطق اعزام کرده تا عملکرد هلال‌احمر در این حوادث را بررسی کنند

مهندس علی اصغر احمدی دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در گفتگو با «نسیم» تاکید کرد: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته، امدادگران جمیعت هلال‌احمر با همه توان و امکانات با حضور در مناطق سیل زده به وظیفه بشردوستانه خود به بهترین شکل ممکن عمل کرده‌اند.

وی ادامه داد: حتی برای جبران کمبود نیروی امدادگر ما از استان‌های همجوار و معین نیز نیروهای عملیاتی به استان‌های ایلام و لرستان اعزام کردیم تا در امر امداد رسانی وقفه‌ای ایجاد نشود.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر گفت: طی گفت‌و‌گوهایی که با استاندار لرستان و ایلام داشته‌ام، جملگی نکته منفی را در رابطه با عملکرد هلال احمر اعلام نداشتند و از خدمات این نهاد مردمی نیز قدردانی کردند. البته بیشتر نسبت به تخلیه آب منازل مسکونی تاکید داشتند.

احمدی در خصوص انتقاد برخی مبنی بر چرایی عدم حضور مسئولان طراز اول جمعیت هلال احمر در مناطق سیل زده نیز گفت: دکتر چرخساز به عنوان عالیترین مقام امداد و نجات هلال احمر در منطقه حضور یافت و از نزدیک مدیریت عملیات امداد رسانی را بر عهده داشت و به طور مستمر به ستاد گزارش می‌داد.

وی ادامه داد: ما منکر کاستی و ضعف نیستم و از بیان عیوب خود نیز استقبال می‌کنیم در همین راستا نیز چند معتمد را به مناطق زلزله زده اعزام کردیم تا عملکرد هلال احمر در این حادثه را بررسی کنند

ارسال نظر: