اشتری: امکانات و تجهیزات ناجا برای اربعین امسال سه برابر شده است

کدخبر: 1040092

فرمانده ناجا به زائران توصیه کرد: ویزا‌های خود را از مبدأ تهیه کنند زیرا در پایانه‌های مرزی امکان تهیه روادید وجود ندارد/ به منظور جلوگیری از ازدحام در مرز، زائران بازگشت خود را به تاخیر بیندازند

به گزارش «نسیم»، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی عصر امروز پس از ورود به استان ایلام به منظور بررسی نحوه خدمات رسانی به زائران از سوی نیروهای انتظامی، یگان ویژه و مرزبانی وارد شهر مرزی مهران شد.

فرمانده ناجا در پایانه مرزی مهران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: زائرانی که به صورت جمعی به مرز مراجعه می‌کنند، در صورت آماده شدن مانیفست باید به صورت گروهی از مرز خارج و سپس وارد عراق شوند؛ کشور عراق از پذیرش این نوع ویزا از سوی زائران خودداری می‌کند.

وی درباره بازار سیاه ویزا، گفت: زائران باید ویزا را از مراکزی که از طریق سازمان حج و زیارت، وزارت خارجه و کنسولگری کشور عراق اعلام شده، تهیه و از مراجعه به محل‌های دیگر خودداری کنند.

سردار اشتری تصریح کرد: نرخ ویزا ثابت است و محل‌هایی که نرخ کمتر و بیشتر آن را اعلام می‌کنند، معتبر نیستند.

فرمانده ناجا به زائران توصیه کرد: ویزا‌های خود را از مبدأ تهیه کنند زیرا در پایانه‌های مرزی امکان تهیه روادید وجود ندارد.

این مقام ارشد انتظامی کشور به بازدید از مرزهای شلمچه، چزابه و مهران اشاره کرد و گفت: وضع امنیتی ما به ویژه در این سه مرز بسیار مناسب است؛ همچنین حضور زائران در مزهای مذکور خوب است و تردد آنها با نظم خاصی انجام می‌شود.

سردار اشتری با اعلام آمادگی پلیس برای ارائه خدمات به زائران اربعین، گفت: نسبت به سال گذشته، زائران ایستایی کمتری را در مرز دارند.

فرمانده ناجا از افزایش سه برابری امکانات و تجهیزات ناجا برای اربعین امسال نسبت به سال گذشته خبرداد و به زائران توصیه کرد: زمان بازگشت سفر خود را مدیریت کرده و به منظور جلوگیری از ازدحام در مرز، بازگشت خود را به تاخیر بیندازند.

ارسال نظر: