فرمانده انتظامی ایلام: زائران برای خروج از کشور باید عوارض پرداخت کنند

کدخبر: 1040513

سردار دولتی بیان کرد: زائران اربعین حسینی قبل از ورود به این استان ارز موردنیاز را برای دریافت ویزا و سفر به عراق تهیه کنند/ ۹۶ ایستگاه کنترل گذرنامه در مرز مهران آماده ارائه خدمات به زائران است

به گزارش «نسیم» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی دولتی فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام، روند کنونی تردد زوار را از این خروجی خوب توصیف کرد و گفت: 96 ایستگاه کنترل گذرنامه در مرز مهران آماده ارائه خدمت به زائران است.

وی اضافه کرد: فعال سازی همه گیت‌های کنترل گذرنامه مرز مهران متناسب با شمار مراجعان انجام می‌گیرد براین اساس اکنون تعدادی از آنها فعال نشده که در صورت نیاز و افزایش حجم زائران از همه گیت‌ها استفاده می‌شود. این مقام مسئول یادآورشد: تردد خودروهای زائران بسیار روان است و هیچ گونه ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان ایلام نداریم واز طریق پلیس راه نظارت مناسبی بر جاده‌های منتهی به مرز مهران وجود دارد. وی افزود: همچنین گشت‌های انتظامی برای ایجاد نظم و کنترل عبور و مرور وسایط نقلیه در طول مسیر مستقر هستند و در پایانه مرزی مهران نیز با افزایش گیت‌ها، زائران به صورت روان به کشور عراق عزیمت می‌کنند. سردار دولتی ادامه داد: این آمادگی در پایانه مرزی مهران وجود دارد که در کمترین زمان ممکن ( کمتر از یک دقیقه) کار گذرنامه و خروج زائران از مرز انجام گیرد و با توجه به اطلاع رسانی‌های مکرر همه زائران باید گذرنامه و روادید داشته باشند تا در صورت بروز مشکل در کشور عراق بتوان با سهولت مشکل را پیگیری و مرتفع ساخت .

فرمانده انتظامی استان ایلام با اعلام اینکه زائران باید برای خروج از کشور عوارض پرداخت کنند، گفت: در صورت تشخیص لغو عوارض یا ویزا این موضوع حتما از توسط مسئولان ارشد کشوری و از طریق رسانه ملی به اطلاع عموم می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه امروز بیشترین حجم تردد زائران نسبت به روزهای گذشته متعلق به امروز بوده، به زائران توصیه کرد حتما مقررات کشور عراق را رعایت کنند و با گذرنامه و روادید از مرز خارج شوند.

ارسال نظر: