فرمانده ناجا: ایران دارای امنیت با ثبات در منطقه است

کدخبر: 1046367

سردار اشتری در دیدار با رئیس کمیته دوستی نظامی ایران و عمان گفت:‌ جمهوری اسلامی ایران با هدایت‌های رهبر انقلاب، مشارکت مردم و اقتدار نیروهای مسلح و انتظامی دارای امنیتی با ثبات در منطقه شده است

به گزارش «نسیم»، سردار حسین اشتری در دیدار با سرتیپ البلوشی رئیس کمیته دوستی نظامی ایران و عمان افزود: یکی از کشورهای دوست، همسایه و مسلمان ما، کشور عمان است که مسئولین ما در حوزه های لشکری، کشوری و همچنین مردم با آن در ارتباط هستند و این ارتباط از گذشته بوده و باید ادامه داشته باشد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت:‌ جمهوری اسلامی ایران با هدایت های مقام معظم رهبری، مشارکت مردم و اقتدار نیروهای مسلح و انتظامی دارای امنیتی با ثبات در منطقه شده است. وی با بیان اینکه امنیت کشورهای همسایه مخصوصا عمان مثل امنیت خودمان است، ابراز امیدواری کرد:‌ همسایگان در امنیت کامل و با ثباتی قرار داشته باشند.

سردار اشتری به وجود تروریست ها در منطقه اشاره کرد و گفت:‌ البته اطراف کشور ما و کشور عمان تروریستهای قسم خورده و در حال انجام عملیات‌های تروریستی زیاد است ولی امیدواریم با همدلی و همکاری که بین دو کشور وجود دارد حرکتهای تروریستی خنثی شود.

وی با اشاره به توانمندیهای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت:‌ با توانمندی های بسیار خوبی که پلیس دارد بر ارتقاء این امنیت و نظم افزوده است.

وی افزود: پلیس جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی مردم ، نیروهای مجرب و حرفه‌ای و تجهیزات پیشرفته امروز می‌تواند در منطقه نظریات پلیسی خوبی را ارائه و به کشورهای همسایه و دوست در ارائه آموزش و امنیت کمک کند.

سردار اشتری با اشاره به عملکرد مثبت پلیس در امر مبارزه با مواد مخدر و برخورد باندهای تولید، توزیع و حمل خاطرنشان کرد: در این راه 5000 نفر از همکارانمان شهید شدند و این گواه آن است که اصل جمهوری اسلامی برای مبارزه با مواد مخدر است.

وی ادامه داد:‌ در امر مبارزه با جرایم سایبری با راه‌اندازی پلیس فتا اقدامات خوبی شده که در این حوزه آمادگی هرگونه همکاری را با کشور عمان داریم.

در ادامه سرتیپ البلوشی با بیان اینکه خوشحالم که در جمهوری اسلامی حضور پیدا کردم به موضوع قاچاق مواد مخدر اشاره کرد و افزود:‌ بدون شک همه کشورها مثل ایران وعمان درباره ورود مواد مخدر به کشورشان رنج می‌برند.

وی افزود: آرزوی پیشرفت و شکوفایی برای ایران و همچنین آرزوی همکاری دوجانبه برای مقابله با ورود مواد مخدر و مبارزه با آن دارم.

وی همچنین خاطرنشان کرد:‌ در خصوص همکاری موضوعات مطروحه را به کمیته ارائه می‌دهیم و مطمئناً استقبال می‌شود که امیدواریم که بحث امنیتی وسیع‌تر انجام شود.

ارسال نظر: