مخابرات اعلام کرد؛

انتقال هزینه مکالمه تلفن همگانی به تلفن ثابت ممکن شد

کدخبر: 2001680

در سرویس انتقال هزینه مکالمه تلفن همگانی به تلفن ثابت یا VA می‌توان از تمام تلفن‌های همگانی بدون نیاز به کارت تلفن همگانی استفاده کرد که در این سرویس هزینه مکالمات به حساب تلفن ثابت کاربر منتقل و در قبض تلفن وی درج می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سرویس انتقال هزینه مکالمه تلفن همگانی به تلفن ثابت (virtual Account) هم اکنون در منطقه ۵ مخابرات استان تهران به صورت پایلوت راه اندازی شد.

در سرویس انتقال هزینه مکالمه تلفن همگانی به تلفن ثابت یا VA می توان از تمام تلفن های همگانی بدون نیاز به کارت تلفن همگانی استفاده کرد. در این سرویس هزینه مکالمات انجام شده از طریق دستگاههای تلفن همگانی به حساب تلفن ثابت کاربر منتقل و در قبض تلفن وی درج می شود.

مشترکان این سرویس دارای ۲۰۰ هزار ریال شارژ اعتباری اولیه هستند که به کمک آن مکالمات خود را انجام داده و در پایان هر دوره آن را تسویه می کنند و مجدداً شرکت مخابرات ۲۰۰ هزار ریال اعتبار به حساب آنها منظور می کند. این سرویس برای کنترل هزینه های ارتباطی اعضای خانواده خصوصا دانش آموزان، دانشجویان، کارگران محیط های مختلف، خانواده های ندامت جویان، شرکت های بازاریابی تلفنی، مدارس و غیره راه اندازی شده است.

شرکت مخابرات استان تهران درباره نحوه دریافت این سرویس اعلام کرد: مالکان تلفن ثابت (ساکنان منطقه ۵ مخابراتی و یا مشترکانی که پیش شماره آنها با عدد ۵ شروع می شود) می توانند با مراجعه به امور مشترکان مرکز مخابراتی محل خود و تکمیل فرمهای مربوطه این سرویس را دریافت کنند.

مشترکان می توانند پس از شماره گیری عدد ۹۰۰۲۱۱ شماره کارت سرویس خود را وارد کرده و علامت # را فشار داده سپس رمز عبور خود را وارد کرده و علامت # را فشار دهند پس از آن شماره مورد نظر خود را گرفته و با زدن علامت # مکالمه خود را انجام دهند.

ارسال نظر: