رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر عنوان کرد:

۹ بالگرد به ناوگان امداد هوایی اضافه می‌شود

کدخبر: 2006228

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از فعال بودن ۱۸ بالگرد در ارائه خدمات امداد هوایی خبرداد و گفت: این بالگردها به صورت دوره‌ای خدمات انجام می‌دهند و مقرر شده تا ۹ بالگرد دیگر به ناوگان امدادی هلال احمر افزوده ‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، ناصر چرخ‌ساز در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید هلال‌احمر بوشهر با بیان این‌که خدمات امدادی هلال‌احمر افزایش می‌یابد، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های مهم جمعیت هلال احمر افزایش تاب‌آوری جامعه در برابر مشکلات است که در این زمینه سازمان امداد و نجات به‌منظور افزایش توان داوطلبان و جوانان برنامه‌های در دست اجرا دارد.

وی با اشاره به تدوین طرح آمایش پایگاه‌های امداد و نجات هلال‌احمر، بیان کرد: افزایش پایگاه‌های امدادی با توان لجستیکی و نیروهای متخصص از برنامه‌های مهم سازمان امداد و نجات هلال‌احمر است.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر با بیان این‌که 51 هزار نفر از جوانان هلال‌احمر افراد داوطلب هستند، خاطرنشان کرد: این افراد در پایگاه‌های امدادی مستقر هستند که 30 درصد آن‌ها زن و 70 درصد مرد هستند. چرخ‌ ساز افزود: تاکنون 500 پایگاه ثابت امدادی در نقاط مختلف کشور ایجاد شده که در زمینه‌های امداد کوهستان، دریا و جاده‌ای فعالیت می‌کنند.

وی گفت: با ایجاد خانه‌های هلال از توانمندی و ظرفیت مردم در روستاها و محلات شهرها برای رسیدگی به حادثه دیدگان استفاده و با اجرای این مهم شعار هر خانه یک امدادگر محقق می‌شود.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از فعال بودن 18 بالگرد در ارائه خدمات امداد هوایی خبرداد و گفت: این بالگردها به صورت دوره‌ای خدمات انجام می‌دهند و در این زمینه مقرر شده است تا 9 بالگرد دیگر به ناوگان امدادی هلال احمر افزوده ‌شود.

ارسال نظر: