رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران:

توسعه موضوعات اجتماعی در برنامه ششم لحاظ نشده است

کدخبر: 2008872

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران ضمن تأکید بر اینکه باید حوزه مددکاری از دانش روز بهره ببرد، گفت: در برنامه ششم توسعه توجه کمتری به سلامت اجتماعی شده و این زنگ خطری برای جامعه خواهد بود.

به گزارش «نسیم‌آنلاین» فارس نوشت: سید حسن موسوی چلک با اشاره به اهمیت موضوعات اجتماعی در هر جامعه و کشوری اظهار داشت: عدم توجه به این مقوله می‌تواند هزینه‌های زیادی برای مردم آن جامعه به وجود آورد .

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران با تأکید بر اینکه در هر برنامه توسعه‌ای بایستی به مقوله سلامت اجتماعی توجه شود، افزود: اگرچه در برنامه‌های توسعه‌ای در سال‌های گذشته احکام خوبی در حوزه اجتماعی تدوین‌شده بود اما این احکام هیچ‌گاه به‌طور کامل اجرا نشدند .

موسوی چلک ادامه داد: انتظار می‌رود دولت یازدهم (تدبیر و امید) که اکثر وزرا و معاونین رئیس‌جمهور نگاه ویژه‌ای را به موضوعات اجتماعی دارند این مقوله را نیز در برنامه ششم توسعه لحاظ می‌کردند .

وی گفت: امیدواریم مجلس شورای اسلامی برنامه ششم توسعه را به‌گونه‌ای تدوین کند که در این برنامه توجه ویژه‌تری به‌سلامت اجتماعی نسبت به سایر موضوعات شود .

سید حسن موسوی چلک در پایان از برگزاری دوره‌های مختلف مددکاری اجتماعی خبرداد و گفت: این دوره‌ها می‌تواند مشکلات گذشته در حوزه مددکاری را مرتفع سازد.

ارسال نظر: