سردار اشتری در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام کرد:

مردم همیشه مدافع نظام و انقلاب هستند/ تلاش پلیس در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر راهپیمایی

کدخبر: 2010504

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان نظام و انقلاب را ناامید کرد، گفت: مردم ولایت مدار ایران اسلامی همیشه در صحنه حاضر و مدافع نظام و انقلاب هستند.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار حسین اشتری در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن با تبریک سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم هر سال نسبت به سال گذشته پرشور‌تر در راهپیمایی حضور دارند و امروز نیز شاهد حضور گسترده مردم هستیم.

وی افزود: حضور میلیونی مردم بیانگر انسجام ملی و وحدت است و این موجب پیشرفت و اعتلای روزافزون کشور خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: این حضور گسترده مردمی و نمایش انسجام ملی موجب دلگرمی مسئولان نظام و ناامیدی دشمنان خواهد بود.

وی بیان کرد: انشاءالله این حضور گسترده و مقتدرانه را در انتخابات پیش رو نیز را شاهد باشیم.

فرمانده ناجا تأکید کرد: مردم ولایت مدار ما همیشه در همه جا مدافع نظام و انقلاب بوده و هستند و همین عامل، دشمنان نظام و انقلاب را ناامید و ناکام می‌کند.

اشتری همچنین در خصوص تفاوت حضور زنان پیش از انقلاب و پس از انقلاب در عرصه‌های مختلف مطرح کرد: پس از انقلاب شأن و جایگاه زنان محترم شد اما قبل از انقلاب حضور زنان، نمود ابزاری و تبلیغاتی داشت.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند: «مرد از دامن زن به معراج می‌رود» مطرح کرد: پس از انقلاب اسلامی ایران جایگاه واقعی زنان مشخص و از ظرفیت و توانمندی آنان در همه عرصه‌ها با حفظ شأن و مقام زن استفاده شد.

وی با اشاره به حضور تاثیر گذار زنان در دوران دفاع مقدس گفت: زنان در پیشرفت و اعتلای کشور نقش ویژه‌ای دارند‌‌ همان گونه که در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب نقش زنان غیرقابل انکار و موثر بود.

اشتری اضافه کرد: امروز نیز زنان در پیشرفت کشور سهم ویژه و قابل توجهی دارند.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین در خصوص حضور نیروهای انتظامی در برقراری امنیت و برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: نیروی انتظامی با تمام ظرفیت و آمادگی کامل برای برقراری امنیت نقش آفرینی می‌کند.

وی عنوان کرد: امروز نیز کارکنان نیروی انتظامی با توان قوا برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر راهپیمایی تلاش کردند.

ارسال نظر: