از سوی بانک رفاه کارگران

طرح کرامت بازنشستگان تمدید شد

کدخبر: 2017282

مهلت استفاده از تسهیلات طرح کرامت بازنشستگان بانک رفاه کارگران که تا ۱۶ اسفند بود تا ۲۸ اسفند تمدید شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، این طرح ویژه مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگان دانشگاه های علوم پزشکی است و در آن تا سقف 500 میلیون ریال تسهیلات با نرخ 20 درصد و با بازپرداخت 36 ماهه برای تهیه و تامین اموال و خدمات مورد نیاز همانند تهیه مصالح ساختمانی برای تعمیرات واحد مسکونی، هزینه درمان، تحصیل، تهیه جهیزیه، ازدواج فرزند، مسافرت های زیارتی و سیاحتی پرداخت می شود.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی بانک به نشانی www.refah-bank.ir مراجعه و یا با مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی فراد به شماره تلفن 8525 -021 تماس بگیرند.

همچنین به منظور ارائه خدمات بانکی شبانه روزی به ویژه پرداخت وجه نقد به مردم شریف، همه دستگاه های خودپرداز بانک رفاه، در تعطیلات نوروز فعال است تا هموطنان عزیز در این ایام برای دریافت وجه نقد با مشکل روبرو نشوند.

بانک رفاه همچنین در جهت ایفای مسئولیت های اجتماعی خود به عنوان یک اهرم مالی قوی در حوزه سلامت حضور یافته و طرح سینای 2 را طراحی کرده است.

در این طرح که با مشارکت سازمان تامین اجتماعی طراحی شده است، بانک رفاه با پرداخت معوقات سازمان تامین اجتماعی به داروخانه ها، وقفه ایجاد شده در پرداخت بدهی‌ها به داروخانه را کاهش می دهد.

ارسال نظر: