فرماندار پردیس:

زلزله بومهن خسارتی در پی نداشت

کدخبر: 2017391

فرماندار شهرستان پردیس گفت: زلزله امشب شهر بومهن خسارت‌های مالی و جانی تاکنون در پی نداشته است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مرتضی حیدری در گفتگو با فارس در خصوص وقوع زلزله ساعاتی پیش در حومه شهر بومهن اظهار داشت: این زلزله 3.2 دهم ریشتری امشب در حومه شهر بومهن رخ داد که خوشبختانه تا این لحظه خسارات مالی و جانی در پی نداشته است.

وی افزود: پس از این رخداد طبیعی، تمام واحدهای ستاد بحران شهرستان پردیس در آماده‌باش کامل به‌سر می‌برند تا در صورت وقوع پس‌لرزه احتمالی به امدادرسانی بپردازند.

فرماندار شهرستان پردیس ادامه داد: مدیریت بحران در این مواقع با واحدهایی که باید آمادگی داشته باشند، هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهد و در صورت نیاز بلافاصله به محل‌ها اعزام می‌شوند.

حیدری تصریح کرد: این زلزله با ریشتر کم در حومه شهر بومهن رخ داده است و با توجه به اینکه ریشتر این زلزله بالا نبوده و خساراتی نیز در پی نداشته، در حال حاضر، نیازی به اعزام نیروها به سطح شهر نیست.

وی تأکید کرد: شهروندان باید با حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی که در این مواقع نیاز اساسی است در صورت وقوع پس‌لرزه، پناه گرفتن در مکان‌های خاص در چهارچوب در‌ها، قرار گرفتن در فضای آزاد و ... را در اهم امور خود قرار دهند؛ همچنین با صبوری و توکل بر خداوند متعال به آرامش خواهند رسید.

ارسال نظر: