چرخ و فلک برازجان جان مادر را گرفت/ کودک ۴ ساله روانه بیمارستان شد

کدخبر: 2020295

ساعت ۱۹:۲۰ دقیقه بعد از ظهر روز گذشته، مادر ۳۵ ساله به همراه فرزند ۴ ساله خود از یک واگن چرخ و فلک پارک آزادی برازجان به پایین سقوط کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از سایت پلیس، رئیس اورژانس 115 دشتستان از وقوع یک حادثه تلخ در پارک آزادی میدان شهید گنجی برازجان خبر داد و گفت: ساعت 19:20 دقیقه بعد از ظهر جمعه سیزده فروردین مادر 35 ساله به همراه فرزند 4 ساله خود از یک واگن چرخ و فلک پارک آزادی برازجان به پایین سقوط کردند.

محمد علی دهقان بیان کرد: بر اثر این حادثه مادر فوت کرد و کودک نیز راهی بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهید گنجی شد.

دستگاه غیراستاندارد قبل از عید پلمب شد

اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان بوشهر به عنوان مرجع تایید صلاحیت شهربازی ها، نسبت به حادثه برازجان واکنش نشان داد.

مدیر روابط عمومی استاندارد بوشهر ضمن ابراز تاسف از این حادثه دلخراش و تسلیت به خانواده داغدیده، اظهار داشت: شهربازی برازجان پیش از ایام نوروز دو بار توسط کارشناسان استاندارد مورد بازرسی قرار گرفت که موفق به اخذ پروانه استاندارد نشده بود.

مجید بحرینی افزود: متاسفانه با وجود پلمب دستگاه های غیراستاندارد این شهر بازی و تعهد مدیر آن به عدم استفاده از وسایل غیراستاندارد، این محل فعالیتش را در این ایام از سر گرفت.

وی گفت: فک پلمب دستگاه های این شهربازی صرفا به منظور تعمیر آنها صورت گرفت و مدیریت مجموعه در این خصوص تعهد داده بود. این مقام مسئول افزود: این اتفاق تلخ هشداری به شهرداری ها و متصدیان شهربازی هاست که در برابر سختگیری و ضوابط استاندارد مقاومت نکرده و به اصول فنی بیشتر بها دهند.

ارسال نظر: