در مدرسه تزکیه تهران صورت گرفت

الگوهای بر‌تر عرصه تعلیم و تربیت اسلامی تجلیل شدند

کدخبر: 2026926

به مناسبت ایام شهادت و بزرگداشت استاد مطهری و گرامیداشت روز معلم، الگوهای بر‌تر عرصه تعلیم و تربیت اسلامی مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین » تعدادی از معلمان و الگوهای بر‌تر عرصه تعلیم و تربیت اسلامی در حاشیه همایش تجلیل از پیشکسوتان تربیت اسلامی با شعار معلم، الگوی تربیت اسلامی که در مدرسه تزکیه تهران برگزار شد مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

فاطمه بلوری کاشانی همسر شهید احمدی روشن که معلمی خستگی ناپذیر با اعتقادات و باورهایی عمیق یه اصول و ارزش‌های انقلاب است در عرصه فرهنگ ایثار و شهادت تجلیل شد.

همچنین فریده خزعل بعلبکی (حدادیان) که از معلمان شایسته و مدیران فعال در عرصه تأسیس و اداره مدارس اسلامی در تهران است و همچنین عضو مؤسس مجتمع آموزشی غیر انتقاعی روشنگر و عضو شورای عالی آموزش و پرورش در عرصه مدیریت اوج مدیریت مدارس اسلامی مورد تقدیر قرار گرفت.

در ادامه سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی مؤلف کتاب «بینش مطهّر» عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه امام صادق (علیه اسلام) که با تدوین برنامه‌ای جامع برای آشنایی با افکار شهید مطهری و اجرای آن در مجامع گوناگون نقش اثرگذاری در گسترش افکار آن شهید را داشتند تجلیل شد.

همچنین در ادامه مراسم مهدی تجر معلم آزاده و جانباز در عرصه فرهنگ ایثار و شهادت و غلامحسین حیدری معلم فعال در عرصه ترویج فرهنگ اسلامی در مدارس و همچنین مرحوم حمید دادگستر که در دوران دفاع مقدس نیز با دشمن مبارزه کرده بود و مدیریت فعال داشته‌ است، در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال نظر: