وزیر تعاون در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی:

گسترش عدالت اجتماعی از اهداف وزارت تعاون است

کدخبر: 2027042

علی ربیعی گسترش عدالت اجتماعی را از اهداف وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی برشمرد و عنوان کرد: در این مجموعه رابطه کارگر و کارفرما مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علی ربیعی عصر امروز در دیدار با آیت‌الله حسین نوری همدانی که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، تعادل میان کار و زندگی را از اولویت‌های وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی برشمرد و اظهار کرد: این وزارتخانه با محوریت عدالت اجتماعی افراد آسیب‌پذیر جامعه اسلامی را مورد توجه قرار می‌دهد.

وی از عضویت 40 میلیون نفر از مردم ایران در سازمان تامین اجتماعی یاد کرد و افزود: نزدیک به 30 میلیون روستایی و 10 میلیون نفر دیگر از حاشیه‌نشین‌های شهری در طرح سلامت بیمه شده‌اند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه وزارتخانه برای حمایت از افراد محروم جامعه تلاش‌های لازم را انجام می‌دهد، عنوان کرد: 2.5 میلیون زن سرپرست‌خانوار در کشور داریم که عوامل اصلی این مشکل تغییرات سبک زندگی و ترویج ناهنجاری‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: امسال همزمان با نخستین روز سال عید نوروز را همراه با حسن روحانی رئیس جمهور در کنار سالمندان جشن گرفته‌ایم و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم به قشر محروم جامعه یاری‌رسانی کنیم.

ربیعی گسترش عدالت اجتماعی را از اهداف وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی برشمرد و عنوان کرد: در این مجموعه رابطه کارگر و کارفرما مورد توجه قرار گرفته است.

وی، حذف یارانه اقشار پردرآمد جامعه اسلامی از اقدامات انجام شده در سال گذشته خواند و ادامه داد: وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی از 100 هزار میلیارد تومان اموال بازنشسته‌ها مراقبت می‌کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه رسیدن جامعه اسلامی به اهداف مورد نظر نیازمند همدلی است،‌ عنوان کرد: مردم باید آرامش و امنیت روانی مناسبی داشته باشند تا بتوانیم در این فضا خدمات‌رسانی لازم به آنها را دنبال کنیم.

ارسال نظر: