مدیرکل ارزیابی عملکرد به «نسیم آنلاین» خبرداد:

نحوه فعالیت کارمندان هلال احمر تحت نظارت آنلاین مدیران ارشد،قرار می گیرد

کدخبر: 2034269

نخجوان تصریح کرد: جمعیت هلال احمر کشور در حال طراحی سیستم نرم افزاری هوشمند جهت ارزشیابی کارکنان است که براساس آن هر کارمند موظف است به طور روزانه کارکرد خود را ثبت نماید.

کیوان روان نخجوان مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات جمعیت هلال احمرکشور در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی «نسیم آنلاین» افزود: هدف ما احقاق حقوق جمعیت هلال احمر در سراسر کشور است که باید با مدیریت درست مورد استفاده هلال احمر قرار گیرد تا این نهاد خوشنام همیشه پویا و مورد اعتماد مردم بماند.

وی با اشاره به کاهش بودجه هلال احمر گفت: متاسفانه با کاهش اعتبارات هلال احمر از سوی دولت که جمعیت را دچار مشکلات فراوانی کرد باید با پرهیز از هزینه های غیرضرور، ارایه راه کارهای مناسب برای درآمدزایی هلال احمر در تمام نقاط کشور و صرفه جویی در هزینه تا وضعیت موجود راحفظ کنیم.

نخجوان تصریح کرد: جمعیت هلال احمر کشور در حال طراحی سیستم نرم افزاری هوشمند جهت ارزشیابی کارکنان است که براساس آن هر کارمند موظف است به طور روزانه کارکرد خود را ثبت نموده و جمع بندی کند تا در پایان ماه و سال کاری یک ارزیابی واقع بینانه به دور از روابط، مناسب با کارکرد فرد صورت گیرد .

مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات جمعیت هلال احمرکشور افزود: از دیگر برنامه های نظام ارزشیابی کارکنان بهره گیری از فرایند جدیدی در سازمان است که بر اساس آن مدیران ارشد با بهره گیری از سیستم داشبورد مدیریتی می تواند از نحوه وفعالیت کارمندان به طور آنلاین باخبر شود و این امر باعث ایجاد انگیزه و ارتقای دانش روز کارکنان می شود که به زودی در هلال احمر قابل اجرا می باشد.

وی با اشاره به وظیفه اصلی هلال احمر در بحث امداد و نجات در حوادث گفت: در برخی موارد توقع از هلال احمر فراتر از وظایفی است که قانون گذار بر عهده ما گذاشته که نشانگر عملکرد خوب این سازمان در سراسر کشور می باشد؛ به طوریکه توانسته توجه ویژه مسئولین را برای تجهیز امکانات و انبارهای امدادی هلال احمر بیشتر کند.

ارسال نظر: