جانشین پلیس آگاهی ناجا اعلام کرد:

تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز محور مأموریت‌های پلیس آگاهی در سال جاری

کدخبر: 2035735

جانشین پلیس آگاهی ناجا تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین کاهش سرقت و استرداد اموال به مالباختگان را محور مأموریت‌های پلیس آگاهی در سال جاری عنوان کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار منفرد در گردهمایی روسای پلیس آگاهی استان های سراسر کشور با اشاره به اولویت های این پلیس در سال 95، اظهار کرد: با وجود برخی کاستی ها در حوزه بودجه و تخصیص اعتبارات، مدیریت منابع مالی یک ضرورت است.

وی، ارتقاء و بهبود وضعیت معیشتی کارکنان این پلیس را از اولویت ها برشمرد و افزود: صیانت از کارکنان که مهم ترین سرمایه هر مجموعه ای هستند، از اولویت های پلیس آگاهی نیز است.

سردار منفرد با اشاره به اهمیت آموزش در مأموریت های ناجا، خاطر نشان کرد: آموزش در ارتقاء مهارت های علمی و عملی کارکنان و همچنین صیانت از سرمایه عظیم این مجموعه یعنی نیروی انسانی بسیار موثر است.

وی بر لزوم توجه به "تخصص گرایی" در پلیس آگاهی تأکید کرد و افزود: بکارگیری نیروی انسانی در بخش های مختلف این پلیس باید بر مبنای "دانش" و "تخصص" باشد و خوشبختانه این مهم در این پلیس تحقق یافته است.

جانشین پلیس آگاهی ناجا، تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین کاهش سرقت و استرداد اموال به مالباختگان را نیز محور مأموریت های پلیس آگاهی در سال جاری معرفی و مطرح کرد: در صدد هستیم متناسب با این اولویت ها تغییراتی در ساختار سازمان نیز ایجاد کنیم.

سردار منفرد در خاتمه گفت: پلیس آگاهی در نوک پیکان مأموریت های عملیاتی است و باید با مجهز شدن به دانش، مهارت و بکارگیری تجهیزات نوین بتوانیم در مأموریت ها به نحو شایسته ای ایفای نقش کنیم.

ارسال نظر: