اصناف مزاحم در معابر اصلی منطقه ۷ ساماندهی می‌شوند

کدخبر: 2038409

شهردار منطقه ۷ گفت: در راستای ایجاد توسعه پایدار شهری کارگاه‌ها و مشاغل مزاحم که فعالیت آنها همراه با مزاحمت و آلایندگی زیست محیطی است ساماندهی می‌شوند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، دکتر سعید طلوعی با اعلام این مطلب افزود: درهمین راستا صدور اخطار و پیگیری پرونده های مشمول بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها به اصناف وکارگاه های مزاحم در دستور کار معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه قرار دارد.

وی در ادامه از اجرای طرح مشترک ساماندهی اصناف مزاحم محور خیابان انقلاب با همکاری منطقه 12 شهرداری تهران خبر داد و یادآور شد: طرح مشترک ساماندهی اصناف مزاحم در ضلع جنوبی خیابان انقلاب از ابتدای سعدی تا میدان امام حسین (ع) در حال اجراست.

به گفته شهردار منطقه 7 براساس برنامه ریزی های انجام شده با تمامی صنوفی که در پیاده راه ایجاد سد معبر کرده اند در این راسته برخورد قانونی خواهد شد.

وی عنوان کرد: ساماندهی کیوسکهای مطبوعاتی و گل فروشی ها، اجرای طرح فوریتی حذف زوائد و نازیبایی های بصری از نماها و معابر نواحی 5 گانه و شروع طرح جهادی کنترل و مبارزه با جانوران مضر شهری در منطقه از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظر: