سردار اشتری:

شبکه‌ها و باندهای مافیایی قاچاق کالا و ارز از دید پلیس پنهان نمی‌مانند

کدخبر: 2040353

فرمانده ناجا از برنامه‌های نیروی انتظامی برای تحقق اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: برخورد جدی با شبکه‌های مافیایی قاچاق کالا و ارز یکی از مهمترین برنامه‌های نیروی انتظامی در سال جاری است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار حسین اشتری در جمع خبرنگاران استان ایلام اظهار داشت: نیروی انتظامی برای تحقق فرمان مقام معظم رهبری جلساتی را برپا و با همت کارشناسان داخل و خارج از ناجا در راستای تحقق این فرمان تمام همت خود را بکار گرفته است.

وی بیان داشت: یکی از اقداماتی که در اولویت کاری پلیس قرار دارد و در راستای تحقق این فرمان است برخورد و مقابله با قاچاق کالا و ارز در کشور می باشد؛ همکاران ما در سراسر کشور خصوصا در شهرهای مرزی و استان هایی که به مرز خشکی و دریا راه دارند برنامه های مختلفی را تدوین و تدارک دیده اند تا سد راه قاچاقچیان شوند.

سردار اشتری اضافه کرد: پلیس در مرزهای کشور آمادگی شناسایی، کشف و برخورد با کالاهای قاچاق را داشته و برخورد با عوامل موثری را که در این راستا فعالیت دارند در دستور کار قرار داده است.

اشتری تصریح کرد: شبکه‌ها و باندهای مافیایی و اصلی قاچاق کالا و ارز از دید پلیس پنهان نمانده و با آنان برخورد جدی صورت خواهد پذیرفت. در این رابطه طی چند ماه اخیر توفیقاتی به دست آمده و امیدواریم با هماهنگی که بین نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و مسئولان استان ها و استانداران به وجود آمده بتوانیم در این راستا به توفیقات بیشتری برسیم.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: یکی دیگر از اقدامات پلیس ایجاد امنیت و برقراری امنیت پایدار در محیط کسب و کار است و در هر کجایی از کشور که نیازمند سرمایه‌گذاری باشد پلیس آمادگی لازم را برای تامین امنیت محیط کار را دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه اکنون وضعیت امنیتی در کشور بسیار خوب بوده و اگر در نقاطی لازم است اهتمام بیشتری صورت پذیرد این مهم در دستور کار پلیس قرار دارد و در این راستا تلاش می‌شود.

سردار اشتری اضافه کرد: پلیس با افتخار در خدمت سرمایه گذاران داخلی بوده تا با امنیت خاطر بتوانند به تولید و اشتغال در مناطق مختلف کشور بپردازند و در این راستا توفیقاتی داشته باشند.

وی تصریح کرد: استان ایلام از استان های امن کشور است و طی سال های اخیر جرایم مختلف در سطح استان کاهش یافته و در کنار این مسئله شاهد افزایش کشفیات مواد مخدر در سطح استان بوده ایم.

ارسال نظر: