معاون امور فرهنگی کمیته امداد خبر داد

آغاز اردوهای تابستانی کمیته امداد از پایان ماه رمضان

کدخبر: 2041108

معاون امورفرهنگی کمیته امداد از آغاز سی‌وچهارمین دوره اردوهای تابستانی نوجوانان و جوانان کمیته امداد در ۱۹ تیرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از سایت خبری کمیته امداد، حجت الاسلام حسین احمدیان با تشریح برنامه‌های این نهاد با هدف غنی‌‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان تحت حمایت گفت: سال گذشته حدود 400 هزار دانش‌آموز و دانشجو در برنامه‌های فرهنگی این نهاد شرکت کردند.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن فصل تابستان و ضرورت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، دانشجویان و خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد، برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی تعریف شده است.هرساله این فعالیت‌ها در 110 کانون دائم و بیش از 380 کانون فصلی کمیته امداد در کشور اجرایی می‌شود. سی‌وچهارمین دوره از برگزاری اردوهای تابستانی جوانان و نوجوانان این نهاد در سال جاری از 19 تیرماه شروع و تا 26 شهریور ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه توجه به نیازهای فرهنگی افراد تحت پوشش کمیته امداد بیش از هر نیاز دیگری ضروری است و پیام‌های فرهنگی باید به همه خانوارهای تحت پوشش انتقال پیدا کند، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که برای غنی‌سازی اوقات فراغت جامعه هدف انجام شده است پیش‌بینی می‌شود یکصد هزار نفر در کانون‌های فرهنگی دائم، بیش از 23 هزار نفر در کانون‌های جوانان پیرو ولایت و 60 هزار نفر نیز در رده‌های سنی مختلف در کانون‌های فصلی و موقت این نهاد شرکت کنند.

احمدیان، با بیان اینکه برگزاری اردوهای دانش‌آموزی، دانشجویی و خانوادگی تابستان امسال در مشهد مقدس پیش‌بینی و برنامه‌‌ریزی شده است، گفت: سال گذشته بیش از 86 هزار نفر در اردوهای آموزشی، خانوادگی و یکروزه شرکت کردند که امسال پیش‌بینی می شود این تعداد به بیش از یکصد هزار نفر افزایش یابد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد با اشاره به اینکه سفرهای زیارتی مشهدالرضا و عتبات عالیات در طی سال انجام می شود افزود: سال گذشته 81 هزار و 511 نفر از مددجویان به مشهد مقدس و چهار هزار و 120 نفر نیز به عتبات عالیات مشرف شدند که امسال پیش بینی می شود این تعداد به 120 هزار نفر برسد.

ارسال نظر: