در نامه ای از سوی معاون آموزشی وزارت بهداشت اعلام شد؛

تمدید مهلت انتخاب رشته داوطلبان کارشناسی‌ ارشد رشته‌های علوم پزشکی ۱۳۹۵

کدخبر: 2043787

معاون آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی طی نامه‌ای دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور را موظف به برگزاری کمیته‌ای جهت بررسی مجدد نتایج و کارنامه‌های علمی شرکت‌کنندگان آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی سال ۱۳۹۵ نمود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، در نامه معاون آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آمده است: آزمونهای ملی در حوزه علوم پزشکی از جمله حیطه های بسیار حساس و مهم است که نقش اساسی در ارزیابی توانمندیهای داوطلبان و گزینش متناسب دانشجویان برای رشته ها و مقاطع مختلف دارند. در این میان آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی به لحاظ تعداد زیاد شرکت کنندگان و تعدد رشته ها از حساسیت ویژه ای برخوردار است .

نظر به اظهارات تعدادی از شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی سال 1395 مبنی بر بروز برخی اشتباهات در روند نمره دهی و صدور کارنامه آزمون، مقتضی است به منظور جلوگیری از تضییع حقوق داوطلبان عزیز از هر حیث و با اطمینان بخشی به جامعه محترم دانشجویی در خصوص امنیت برگزاری آزمون از طرح سوال تا اعلام نتایج نهایی، هرچه سریع تر کمیته ای را جهت بررسی مجدد نتایج و کارنامه های علمی شرکت کنندگان تشکیل داده و ضمن بررسی مجدد این فرآیند، نسبت به صدور کارنامه های اصلاح شده اقدام و نتیجه را به اینجانب منعکس فرمایید .

در این راستا ضروری است بازه های زمانی لازم برای انتخاب رشته و موارد دیگر از این قبیل تمدید گردد تا داوطلبان با آرامش لازم در این زمینه اقدام نمایند.

ارسال نظر: