سردار منتظرالمهدی خبر داد

اعزام ۱۶ کشتی‌گیر برتر نیروهای مسلح به مسابقات المپیک سیزم مقدونیه

کدخبر: 2051536

رئیس هیئت کشتی نیروهای مسلح با اشاره به حضور ۵۰۰ کشتی گیر در قالب ۳۵ تیم در مسابقات کشتی انتخابی نیروهای مسلح جام مدافعان حرم از اعزام ۱۶ کشتی‌ گیر برتر به مسابقات المپیک سیزم مقدونیه خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سعید منتظرالمهدی گفت: مسابقات کشتی انتخابی نیروهای مسلح جام مدافعان حرم در قالب ۳۵ تیم با حضور ۵۰۰ شرکت کننده از کلیه رده های نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج، وزارت دفاع به مدت دو روز در سالن ورزشی خانه کشتی ایران برگزار شد.

وی تصریح کرد: ۱۶ کشتی گیر برتر این دوره از مسابقات، ۲۶ شهریورماه امسال برای شرکت در مسابقات نیروهای مسلح المپیک سیزم به کشور مقدونیه اعزام می شوند که از این تعداد ۸نفر در مسابقات فرنگی و ۸ تن دیگر نیز در مسابقات کشتی آزاد شرکت خواهند کرد.

رئیس هیئت کشتی نیروهای مسلح گفت: امیدواریم به یاری خداوند متعال همانند سال های گذشته امسال نیز بتوانیم قهرمانی مسابقات را به دست آوریم.

سردار منتظرالمهدی با بیان اینکه بی شک همه شرکت کنندگان در این مسابقات پیروز هستند، گفت: یقیناً هر شکستی، آغاز یک پیروزی است و انسان باید تلاش خود را مضاعف کند تا به هدف نهایی خود برسد.

وی با بیان اینکه رسیدن به قله دشوار است گفت: آنچه که سخت تر از رسیدن به قله خواهد بود حفظ جایگاه برتری و صعود است.

رئیس هیئت کشتی نیروهای مسلح با بیان اینکه حفظ پیروزی در این مسابقات سخت تر از پیروز شدن است، افزود: همگان باید بدانند که حفظ قهرمانی در این مقطع یقیناً سخت تر از خود موفقیت خواهد بود.

ارسال نظر: