مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا مطرح کرد

بنیاد تعاون به تعهدات خود پایبند است

کدخبر: 2052875

سردار نوری نژاد در خصوص پرداخت سود سهام مهرگان و بانک قوامین نیز گفت: سود سهام مهرگان کارکنان ناجا در حال پرداخت و سهام قوامین نیز در دست اقدام است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار محمدعلی نوری نژاد در نشست با فرماندهی انتظامی استان گیلان، با تاکید براینکه حضور و اشراف بر امور یکی از شاخصه های مدیران موفق در مجموعه مدیریتی است، گفت: مکاتبات غیر ضروری و کاغذبازی موجب کاهش اشراف مدیران بر مجموعه خود می‌شود.

وی با تصریح بر اینکه اشرافیت سردار میرحیدری بر وضعیت استان گیلان موجب شد تا ما نیز به یک اشراف کلی از این استان برسیم، افزود: برای ارائه خدمات به کارکنان تلاش‌های خود را خواهیم کرد.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید براینکه از گذشته بنیاد تعاون خدمات مناسبی را به کارکنان ارائه داده است، افزود:یکی از علل ضعف خدمات رسانی بنیاد تعاون، اتکا کامل مالی به بانک قوامین بوده است.

نوری نژاد با اشاره به اینکه برای خدمات رسانی به کارکنان برنامه ریزی کرده ایم، یادآور شد: ارائه خدمات به کارکنان موجب افزایش انگیزه خدمتی آنها خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا با یادآوری اینکه اگر کارکنان دستگاه ها، خصوصا انتظامی دارای آرامش باشند، امنیت بیشتری در جامعه برقرار می شود، ادامه داد: عدم خدمت رسانی مطلوب و سلب اعتماد کارکنان موجب کاهش انگیزه خدمتی آنان می شود.

نوری نژاد با بیان اینکه برای ارائه خدمات بنیاد تعاون به کارکنان نیاز به اعتماد سازی است، خاطرنشان کرد: از ظرفیت فرماندهان استان برای پیشرفت بنیاد تعاون باید استفاده کرد.

وی با بیان اینکه، بنیاد تعاون برای سرمایه گذاری در مناطق کشور باید از فرماندهان استان ها طرح های اقتصادی را استعلام کند و یک طرفه پای میز قرارداد نرود ، متذکرشد: فرماندهان شهرستان ها و استان ها بهترین ظرفیت برای امن سازی سرمایه گذاری های بنیاد تعاون در مناطق مختلف کشور هستند.

مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا با اشاره به طرح عطر گل یاس و تعهدات بنیاد تعاون، گفت: بنیاد تعاون به تعهدات خود پایبند است و عقب ماندگی های مالی بنیاد تعاون با برنامه ریزی و پرداخت معوقات به کارکنان برطرف خواهد شد و برای جلب اعتماد کارکنان در طرح های بنیاد باید برنامه ریزی و عملکرد مناسبی را ارائه کرد.

وی ادامه داد: از مهمترین دغدغه های بنیاد تعاون ناجا موضوع "سهام عطرگل یاس" بوده که با برنامه ریزی های انجام شده مقرر شد که این موضوع از طریق استان ها پیگیری و مطالبات کارکنان پرداخت شود.

مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا با اشاره به اولویت های ناجا در سال جدید به موضوع پرداخت تسهیلات مسکن در قالب کد62، افزود: درصورت تامین اعتبار، 50 درصد تسهیلات مسکن و وام ازدواج کارکنان انتظامی استان تا پایان سال 95 پرداخت می شود و عودت سپرده آنها نیز در دستور کار قرار دارد و برابر تدابیر فرمانده ناجا، بنیاد تعاون به طور جدی پیگیر مطالبات کارکنان است.

سردار نوری نژاد در خصوص پرداخت سود سهام مهرگان و بانک قوامین نیز گفت: سود سهام مهرگان کارکنان ناجا در حال پرداخت و سهام قوامین نیز در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه در خصوص کمک هزینه مسکن کارکنان توفیقات بسیار خوبی به دست آمده افزود: در این راستا 141 هزار نفر با واگذاری وام مسکن صاحب منزل شدند؛ علاوه بر این، ارائه سایر تسهیلات مانند وام ازدواج، خودرو، وام ضروری ، کمک هزینه تحصیلات و ... در دستور کار است.

نوری نژاد از سفر استانی به 31 استان در مدت دو ماه گذشته خبرداد و تاکید کرد: هدف از سفر به استان ها بررسی وضعیت پروژه های در دست ساخت بنیاد و تعیین میزان پیشرفت آنها است و امیدواریم در راستای تحقق اهداف سازمانی اقدامات موثرتری انجام شود.

ارسال نظر: