آیت‌الله علم‌الهدی در دیدار سردار اشتری:

نمی‌شود ناجا و دستگاه قضا در حواشی کنسرت‌ها دخالت نکنند

کدخبر: 2054488

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی اظهار داشت: نمی‌شود گفت نیروی انتظامی و دستگاه‌های قضایی در حواشی کنسرت‌ها دخالت نکنند زیرا موضوع در کنسرت، حواشی امنیتی آن است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، آیت‌الله علم‌الهدی با سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله علم‌الهدی در این دیدار با اشاره به فضاسازی‌های شکل‌گرفته پیرامون مسئله کنسرت در مشهد و سایر نقاط کشور، اظهار کرد: بحث ما، موضوع موسیقی و کنسرت نیست بلکه بحث حواشی به وجود آمده در کنسرت است.

ایشان بابیان این‌که نمی‌شود گفت نیروی انتظامی و دستگاه‌های قضایی در چنین موضوعاتی دخالت نکنند، تأکید کرد: مسئله کنسرت یک موضوع است و بحث مجوزی که صادر می‌شود موضوع دیگر، موسیقی به ما ارتباط ندارد چون در آن تخصص نداریم اما حرف ما، حواشی امنیتی آن است.

آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: اگر بنا شد روضه‌خوانی سیدالشهدا هم برگزار شود و حاشیه امنیتی و انتظامی داشته باشد، باید با آن نیز برخورد شود، نمی‌توان گفت چون روضه سیدالشهدا است به آن کار نداشته باشیم.

ایشان اضافه کرد: دستگاه صادرکننده مجوز برای کنسرت باید این موضوع را جواب دهد که مجوز صادرشده، مجوز به چه چیزی است؟ وقتی حواشی ضد عفت، انتظامی و امنیتی به وجود می‌آید، دستگاه پیش‌گیری از جرم نمی‌تواند بی‌تفاوت باشد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر این‌که ما می‌خواهیم منکرات شرعیه جلوگیری شود، خاطرنشان کرد: قصد آزار کسی را نداریم اما متأسفانه قصه جبهه لائیک در کشور یک غذای چرب و گرمی است که همه می‌خواهند آن را امتحان کنند؛ برخی دولتمردان تلاش کردند تا با جمع‌کردن آنان پشت سر خود، حاشیه قدرت ایجاد کنند.

ایشان یادآور شد: امروز نیز برخی فکر می‌کنند می‌توانند با استفاده از جریان لائیک، حاشیه قدرتی برای خود به وجود بیاورند درحالی‌که این جریان پیرو شکم و شهوت است، به محض این‌که این خواست آنان در خطر بیفتد، در مقابل آنان نیز می‌ایستند.

ارسال نظر: