مختار مطرح کرد:

تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی حقوق و پاداش مدیران در کمیسیون اجتماعی

کدخبر: 2054546

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از تشکیل کارگروهی در این کمیسیون برای بررسی نحوه پرداخت حقوق و پاداش مسئولان و مدیران خبرداد وگفت: ماموریت این کارگروه کسب اطلاعات کافی و دقیق از میزان حقوق و پاداش ها برای اعلام نظر کارشناسی است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، جلیل مختار درخصوص بررسی نحوه پرداخت حقوق، مزایا و پاداش در دستگاه‌ها، بانک‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات وابسته به دولت، شهرداری‌ها و نهادهای عمومی غیردولتی درکمیسیون اجتماعی، گفت: در این زمینه کارگروهی تخصصی برای بررسی حقوق مدیران و مسئولان در کمیسیون اجتماعی تشکیل شده تا پس از بررسی‌های لازم اطلاعات دقیق و کاملی را از میزان و چگونگی پرداخت حقوق و پاداش‌ها در دستگاه‌های مختلف به کمیسیون ارایه دهند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تصمیم‌گیری و اظهارنظر درخصوص میزان حقوق و پاداش‌های مدیران دولتی نیازمند کسب اطلاعات کارشناسی است، افزود: این کارگروه به صورت تخصصی این موضوع را پیگیری و اطلاعات کافی را جمع‌آوری خواهد کرد که جلسه اول این کارگروه فردا یکشنبه ( 24 مرداد) با حضور نمایندگانی از کمیسیون اجتماعی، دیوان محاسبات و نماینده ای از سازمان برنامه و بودجه تشکیل می شود.

وی تصریح کرد: این کارگروه تنها به جمع آوری اطلاعات از میزان پرداخت حقوق و پاداش‌ها برای ارایه گزارش به کمیسیون اجتماعی می‌پردازد، البته نخستین جلسه این کارگروه در روز یکشنبه تشکیل می شود و برای تصمیم گیری درباره میزان پرداخت حقوق ها باید برگزاری این جلسات ادامه پیدا کند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خانه ملت گفت: درحال حاضر برای بررسی تخصصی ازمیزان دریافت هاو پاداش ها کارگروه اقدام به تشکیل جلسه کرده است.

گفتنی است، بررسی پرداخت حقوق، مزایا و پاداش در دستگاهها، بانکها، شرکتها و مؤسسات وابسته به دولت، شهرداری‌ها و نهادهای عمومی غیردولتی در دستور کار کارگروهی با این عنوان در دستور کار هفته جاری کمیسیون اجتماعی قرار دارد.

ارسال نظر: