نتایج چند برابر ظرفیت آزمون سراسری کشور ۲۶ مهرماه اعلام می‌شود

کدخبر: 2063551

فهرست اسامی و شماره داوطلبی معرفی‌شدگان هر یک از رشته‌های تحصیلی نیمه‌متمرکز آزمون سراسری تا چند برابر ظرفیت هر رشته در روز ۲۸ مهرماه منتشر می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سازمان سنجش آموزش کشور فهرست اسامی معرفی‌شدگان هر یک از رشته‌های تحصیلی نیمه‌متمرکز تا چند برابر ظرفیت هر رشته را 26 مهرماه منتشر می‌کند و معرفی‌شدگان باید با توجه به برنامه زمانی اعلام‌شده بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش برای شرکت در مراحل مختلف گزینش اقدام کنند.

در گزینش نهایی هر یک از رشته‌های تحصیلی گروه‌های آزمایشی مختلف با توجه به قانون، 25 درصد ظرفیت پذیرش هر کدرشته‌محل به رزمندگان و ایثارگران به شرط کسب حدنصاب نمره علمی لازم (در سهمیه رزمندگان حداقل 75 درصد نمره و در سهمیه ایثارگران حداقل 70 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته‌شده در سهمیه آزاد)‌اختصاص داده شده است.

هر گونه تغییرات از قبیل اصلاح سوابق تحصیلی از سوی سازمان آموزش و پرورش و یا اعمال سهمیه از سوی ارگان‌های مربوطه در نتایج نهایی اعمال شده است و داوطلبان می‌توانند همزمان با انتشار کارنامه نتیجه نهایی در تاریخ 7 مهرماه، کارنامه نتیجه مرحله اول اصلاح‌شده خود را هم مشاهده کنند.

کارنامه علمی حاوی رتبه داوطلب در هر یک از کدرشته‌های انتخابی در بین متقاضیان آن کدرشته در سهمیه مربوط با توجه به نمره کل وی در همان کدرشته و همچنین رتبه آخرین نفر پذیرفته‌شده در هر یک از کدرشته‌های انتخابی نیز در روز 7 مهرماه اعلام می‌شود.

ارسال نظر: