سردار کرمی:

بیش از ۹۰ درصد تجهیزات یگان ویژه بومی و داخلی است

کدخبر: 2066510

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با بیان این که بیش از ۹۰ درصد از تجهیزات این پلیس تولید داخل و بومی است گفت: بسیاری از این تجهیزات با نمونه مشابه خارجی قابلیت رقابت دارد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار حسن کرمی در حاشیه رزمایش اقتدار نیروهای یگان ویژه با تسلیت به مناسبت آغاز ماه محرم و تبریک هفته ناجا اظهار کرد: همه ساله در هفته نیروی انتظامی بخشی از توانمندی خود را با برگزاری رزمایش ارائه می دهیم.

وی افزود: یگان ویژه مأموریت های حساسی را در کشور عهده دار است و به لحاظ ضرورت توسعه و تقویت نظم و امنیت در جامعه نیاز است واحدهای واکنش سریع و یگان ویژه از آمادگی بالایی برخوردار باشند.

فرمانده یگان های ویژه ناجا ادامه داد : یگان های ویژه با انجام تمرینات متعدد تلاش می کنند امنیت در جامعه به بهترین شکل، وجود داشته باشد.

وی گفت: آمادگی هر چه بیشتر یگان ویژه در جهت تثبیت " امنیت پایدار" کمک کننده است.

سردار کرمی با اشاره به وجود برخی نا امنی ها در منطقه بیان کرد: خوشبختانه امنیت مطلوبی در کشور حاکم است و با آمادگی و توانمندی نیروهای نظامی و انتظامی از جمله یگان ویژه مردم احساس امنیت و آرامش می کنند.

وی راهبرد "بازدارنده" را یکی از رویکردهای یگان ویژه معرفی و بیان کرد: اشراف اطلاعاتی و رویکرد اجتماعی از دیگر راهبردهای یگان ویژه است.

این مقام عالی انتظامی اضافه کرد: راهبرد بازدارنده این پلیس متناسب با تهدیدات و با برخورداری از تجهیزات به روز و نوین است.

سردار کرمی خاطر نشان کرد: اعتماد مردمی بزرگترین سرمایه ماست و به دنبال این هستیم که در اجرای مأموریت ها از پشتیبانی مردمی برخودار باشیم.

وی در خصوص تجهیزات یگان ویژه بیان کرد: بخش اعظمی از تجهیزات نیروهای یگان ویژه تولید داخل و بومی است ، در واقع بیش از 90 درصد از تجهیزات این پلیس داخلی و بومی است و حتی با نمونه های مشابه خارجی قابلیت رقابت دارد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا تأکید کرد: از نظر تجهیزات و امکانات خودکفا هستیم.

امنیت حاصل تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است

گفتنی است، بهروز نعمتی سخنگوی مجلس شورای اسلامی در حاشیه این رزمایش با تبریک هفته ناجا،به خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: زحمات سبزپوشان و دلاورمردان ناجا در تأمین امنیت عمومی بر کسی پوشیده نیست و این تلاش ها را قدر می دانیم.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش یگان ویژه عنوان کرد: این رزمایش بیانگر آمادگی نیروی انتظامی و یگان ویژه است.

سخنگو و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اقتدار نیروهای نظامی ،انتظامی اقتدار و امنیت کشور است.

وی ادامه داد: بدون تردید کشور ما امن ترین کشور در منطقه است و این جزء در سایه آمادگی و هوشیاری نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی حاصل نمی شد.

اجرای حرکات ورزشی باستانی، اجرای سلاح کشی گروهی، تیراندازی به اهداف ثابت و متحرک، اجرای کاتای گروهی ، اجرای حرکات انفرادی با موتور، گشت ویژه تعقیب و گریز با سارقان و رهایی گروگان و نمایش اقتدار، بخشی از برنامه های این رزمایش بود.

ارسال نظر: