حاشیه‌نگاری خبرنگار «نسیم آنلاین» از مراسم رونمایی از ۶ بالگرد هلال احمر

کدخبر: 2067396

مراسم رونمایی از ۶ فروند بالگرد جمعتی هلال احمر صبح امروز شنبه ۱۷ مهرماه با حضور اسحاق جهانگیری در محل سازمان امداد و نجات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی «نسیم آنلاین» ، مراسم رونمایی از 6 فروند بالگرد جمعیت هلال احمر از ساعت 7 صبح امروز در محل سازمان امداد و نجات با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان، ستاری معاون علمی و فنآوری ریاست جمهوری، مهندس منطقی مدیر هلی کوپترسازی وزارت دفاع، ضیایی رئیس جمعیت هلال احمر، مهندس احمدی دبیر کل هلال احمر، گرجی معاون منابع انسانی و جمع کثیری از مدیران ارشد هلال احمر برگزار شد.

غرفه‌های سازمان‌های زیر مجموعه جمعیت هلال احمر همچون معاون توانبخشی، سازمان جوانان، سازمان امداد و نجات، سازمان داوطلبان، شرکت صنایع نساجی هلال ایران، شرکت سرمایه‌گذاری هلال احمر، مجتمع درمانی هلال ایران و سازمان تدارکات پزشکی جملگی در بخشی از محوطه سازمان امداد و نجات برپا شده بود.

در این غرفه‌ها آخرین دستاوردهای سازمانی تحت امر جمعیت هلال احمر شامل برنامه‌ها و محصولات و تصاویر به نمایش گذاشته شد. اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور بعد از رونمایی از 6 فروند بالگرد جمعیت هلال احمر از غرفه‌های هلال احمر بازدید کرد و از نکات جالب این بازدید توجه وی به دو غرفه سازمان داوطلبان و سازمان جوانان بود.

فرح‌ناز رافع رییس سازمان داوطلبان ضمن تشریح برنامه‌ها و دستاوردهای داوطلبان هلال احمر برای معاون اول رییس‌جمهور؛ حضور وی در جمع داوطلبان هلال احمر را گرامی داشت و ابراز امیدواری کرد که انشالله درآینده شاهد توجه وافی به داوطلبان هلال احمر باشیم.

بعد از بازدید جهانگیری از غرفه‌های هلال احمر وی وارد سالن آمفی تاتر سازمان امداد و نجات شد، مراسم اهدای کارت داوطلبی معاون اول رییس جمهور راس ساعت 9 صبح در سالن آمفی تاتر سازمان امداد و نجات با مداحی یکی از مداحان به نام اهل بیت (ع) آغاز شد.

سپس ضیایی رییس جمعیت هلال احمر در پشت تریبون قرار گرفت و اقدام به تشریح دستاوردهای و نیازها و امکانات جمعیت هلال احمر کرد. در ادامه قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت به سخرنانی پرداخت و در خاتمه نیز مهندس جهانگیری معاون اول رییس جمهور با قرار گرفتن در پشت رتیبون از خدمات هلال احمر قدردانی کرد و بر تامین نیازهای این نهاد امدادی از توانایی های داخل کشور تاکید کرد.

با پایان سخرانی معاون اول رییس جمهور رسما این مراسم به پایان رسید. بازدید حضرت حجت الاسلام معزی نماینده ولی فقیه در هلال احمر از غرفه های هلال احمر نیز مورد توجه اصحاب رسانه قرار گرفت.

بازار دید و بازدید و احوال پرسی بین مدیران ارشد این نهاد مردمی حسابی گرم بود، هر یک از مدیران هلال احمر برای عرضه توانایی آن مجموعه های خود دست به ابتکار زده بودند به طور مثال سازمان جوانان از کودکان دختر برای معرفی این سازمان به مدعوین استفاده کرده بود در ادامه سازمان داوطلبان دستاوردهای خود را در قالب تصاویر زیبا در نقاط مختلف کشور و طرح های این سازمان به رخه کشیده بود.

از دیگر نکات قابل توجه در مراسم صبح امروز تلاش های مستمر دکترگرجی معاون منابع انسانی جمعیت هلال احمر و مجری برگزاری این مراسم بود به طوریکه کلیه امور اجرایی و ستادی این مراسم با مدیریت میدانی گرجی به فعل رسیده بود و تمامی موانع رایج در برگزاری چنین مراسم هایی با ورود به موقع دکترگرجی برطرف شده بود.

تبریک اصحاب رسانه به گرجی برای برگزاری این مراسم به بهترین شکل ممکن نیز از دید مدعوین پنهان نماند.

مراسم رونمایی از 6 بالگرد هلال احمر با استقبال و حضور چشمگیر خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد و بار دیگر نشان داد که جوانان این مرز بوم می توانند با تکیه بر دانش بومی و داخلی نیازهای کشور را رفع کرده و شعار می می توانیم را به واقع به فعل برسانند.

ارسال نظر: