سردار اشتری در افتتاحیه نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۶ مطرح کرد:

حضور ۳۰۲ شرکت در نمایشگاه ایپاس/ نقش تجهیزات پلیس در امنیت تاثیرگذار است

کدخبر: 2068881

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ۳۰۲ شرکت به نمایندگی از ۲۸ کشور خارجی و مجموعه‌های داخلی در مجموعه نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۶ حضور دارند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی « نسیم آنلاین »، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در مراسم افتتاح پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی (ایپاس 2016) که با حضور سفرا، کارداران و وابسته‌های نظامی و جمعی از مسئولین کشوری و لشگری برگزار شد اظهار کرد: رشد و شکوفایی پلیس جمهوری اسلامی ایران یک حرکت مثال زدنی و بسیار خوبی بوده است و در مقایسه با سال‌های گذشته به این نتیجه می‌رسیم که پلیس ایران در سال‌های اخیر با استفاده از فناوری‌های روز تکنولوژی و بهره‌گیری از مخترعین و مبتکرین در مقایسه با پلیس‌های دنیا به وضعیت مناسب و مطلوبی رسیده است.

سردار اشتری با بیان اینکه پلیس ایران در منطقه به عنوان مجموعه قابل اعتماد و توانمند حضور دارد گفت: بسیاری از کشورهای منطقه و فرا منطقه از پلیس ایران درخواست برقراری ارتباط و تبادل ارتباط را دارند و ان شاء الله این توانمندی با برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها ارتقا خواهد یافت و نتیجه آن هم ایجاد نظم، امنیت و آرامش برای کشورمان و مردم منطقه خواهد بود و بر همین مبنا امنیت جمهوری اسلامی ایران یک امنیت مثال زدنی در عرصه بین المللی می‌باشد.

وی افزود: فرمانده کل قوا می‌فرمایند اگر امنیت نبود نه پیشرفت انجام می‌شد نه زندگی، پس یکی از نعمت‌های بزرگ برای جوامع بشری نعمت امنیت است و تمام پلیس‌های دنیا باید امنیت را در کشورهای خود گسترش دهد و ایران آماده همکاری با کشورهای دوست و همسایه است.

فرمانده ناجا گفت: این نمایشگاه با سابقه چند ساله توانسته هر سال شرکت کنندگان بیشتری را جذب کند، حتماً تجهیزات مدرن می‌تواند کمک حال بسیار موثری برای پلیس در راستای تامین امنیت باشد.

وی تصریح کرد: اهدافی که برای ایجاد این نمایشگاه در نظر گرفته شده تقویت احساس امنیت در میان مردم کشور، استفاده از تجهیزات مدرن برای گره‌گشایی مشکلات ایمنی می‌باشد.

اشتری گفت: بیش از ٢۵ میلیون مراجعه در سال به نیروی انتظامی برای اخذ خدمات صورت می‌گیرد و این آمار چشمگیری محسوب می‌شود، پس اگر تجهیزات خود را بروز کنیم خدمات افزایش می‌یابد.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: حمایت از تولید داخلی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تبادل اطلاعات و تجهیزات پلیسی ایران با کشورهای حاضر در نمایشگاه، گسترش فرهنگ استفاده از تجهیزات پلیسی و امنیتی در سطح جامعه با هدف کاهش آسیب‌ها است که برای نمونه نصب دوربین‌ها در جاده توانسته سرعت و دقت کار را بالا ببرد و جای خالی نیروی انسانی را پر کند، ورود به مباحث استانداردسازی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه بوده است.

ارسال نظر: