سردار شرفی عنوان کرد:

رونمایی از سند تحول کلانتری‌ها در آینده نزدیک

کدخبر: 2071557

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به توجه ویژه پلیس پیشگیری در بخش کلانتری و پاسگاه‌ها، از رونمایی سند تحول کلانتری ها در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار محمد شرفی با اشاره به اینکه امور مربوط به نظارت و پایش کلانتری‌ها را شخصا و با وسواس بسیار پیگیری می‌کند، اظهار کرد: سند تحول کلانتری‌ها که در راستای منویات فرمانده معظم کل قوا است نیز در چند روز آینده رونمایی خواهد شد.

وی افزود: حتی یک مورد منفی بسیار کوچک هم در خصوص عملکرد ما می‌تواند تمام زحمات را تحت الشعاع قرار دهد، پس باید با هوشیاری کامل به پایش و نظارت ادامه دهیم.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه همزمان با راه اندازی قرارگاه جهادی صیانت و آموزش، پلیس پیشگیری، پرشتاب‌تر از سایر بخش‌های ناجا وارد این عرصه شد، افزود: همواره به نقش دانش و آگاهی برای پیشبرد اهداف سازمان توجه جدی داشته‌ایم.

وی ادامه داد: از زمان آغاز به کار قرارگاه، پلیس پیشگیری، 10 دوره آموزشی را برگزار کرده است و 18 دوره نیز برای امسال در برنامه خود داریم و مصمم هستیم که با وجود تمام مشکلات مالی و سخت‌افزاری حتما تمام آنها را برگزار کنیم.

سردار شرفی با اشاره به برگزاری همایش کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها به صورت تخصصی و سفر به همه استان‌ها برای بررسی وضعیت کلانتری‌ها، بیان کرد: در این روند ما تمامی شاخص‌های مربوط به بازرسی و صیانت را دقیقا احصاء کردیم و برای اقدامات آتی خود به کار گرفتیم.

این مقام ارشد انتظامی در توضیح مسائل و شاخص‌های پیگیری شده در بازرسی پلیس پیشگیری به شاخص سلامت اداری اشاره کرد و گفت: البته بخش اعظم نارضایتی مردم در این حوزه مربوط به تجهیزات و امکانات فیزیکی و اداری کلانتری‌هاست که به دنبال رفع این مشکلات هستیم.

وی با تاکید براینکه انتظار ما از رده‌های پلیس پیشگیری، نگاه کلان و آینده‌نگرانه است، شناخت علمی و دقیق از مسائل و مشکلات سازمان را از دیگر شاخص‌های بازرسی در پلیس پیشگیری دانست.

سردار شرفی همچنین مشخص کردن عوامل تهدید کننده تجهیزات سازمان، اشاعه فرهنگ خودکنترلی، زمینه‌سازی برای ترویج هنجارهای انسانی و مستندسازی انحرافات درون سازمانی را به عنوان دیگر شاخص‌های بازرسی در پلیس پیشگیری برشمرد.

رئیس پلیس پیشگیری در پایان خاطرنشان کرد: تحلیل اخبار و گزارش‌های مردمی نیز همواره در بالاترین سطح، مورد توجه پلیس پیشگیری و بازرسی آن بوده است و ما بیشترین بهره را از سامانه انتقاد و پیشنهاد شهروندان 197 در تدوین سیاست‌های کلان خود داشته‌ایم.

ارسال نظر: