یک کار‌شناس تربیتی در گفتگو با «نسیم آنلاین» مطرح کرد:

رفع مشکلات اقتصادی اثر مثبت در تربیت نوجوانان دارد

کدخبر: 2072613

یک کار‌شناس تربیتی گفت: در زمینه حجاب باید برای جوانان و نوجوانان راهکارهای مناسبی انتخاب کرد چرا که برخوردهای قهری مقطعی بوده و پاسخگو نیستند.

زهرا نوری کار‌شناس مذهبی و تربیتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «نسیم‌آنلاین» اظهار کرد: با توجه به هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی افزایش معلومات دینی و اطلاعات در این حوزه برای نسل جوان الزامی است تا دچار سردرگمی نشوند.

وی افزود: متأسفانه دشمنان با به راه‌ انداختن تبلیغات و پخش فیلم‌های مستهجن در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای در زمینه گمراه‌سازی جوانان گام برداشته‌اند و همین امر همت مضاعف و توجه مسئولان را نسبت به جوانان در همه حوزه‌ها می‌طلبد.

مدیر مهد قرآن صاحب الزمان خاطرنشان کرد: توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی به ویژه رفع معضل بیکاری نسل جوان موجب می‌شود تا آنان دغدغه‌ای در حوزه مالی نداشته باشند و به سهولت دنبال تحقیق و مطالعه بروند و هر نوع حرف و توطئه‌ای را با استدلال پاسخ داده و خنثی کنند.

این کار‌شناس تربیتی در پایان گفت: تلاش در زمینه رفع بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی همه به ویژه جوانان موجب جذب و گزایش آنان به سمت مسجد و محافل مذهبی شده و توطئه‌های دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را خنثی می‌کند.

ارسال نظر: