تشدید آلودگی هوا در تهران

تمامی مدارس پایتخت چهارشنبه تعطیل است/ استمرار آلودگی هوا تا روز جمعه

کدخبر: 2074066

تمامی مدارس پایتخت در تمامی مقاطع تحصیلی فردا چهارشنبه بدلیل آلودگی هوا تعطیل شد.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، با ادامه یافتن روند آلودگی هوا و افزایش آلاینده‌های غیر مجاز و بررسی به عمل آمده، کلیه مدارس شهر تهران در نوبت صبح و بعدازظهر در کلیه مقاطع تحصیلی روز چهارشنبه 26 آبان ماه تعطیل است.

همچنین کلیه آموزشگاه‌های شهرستان استان تهران در مقاطع ابتدایی، متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم به جز مناطق پردیس، رودهن، دماوند و فیروزکوه فردا چهارشنبه 26 آبان به دلیل آلودگی هوا تعطیل است.

بر اساس این گزارش، با توجه به شرایط پایدار جوی و بروز پدیده آلودگی هوا تمامی مدارس و واحدهای آموزشی مناطق 19 گانه شهر تهران در تمامی مقاطع تحصیلی روز چهارشنبه 26 آبان ماه تعطیل می باشند.

استمرار آلودگی هوا تا روز جمعه

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه از عصر دیروز هوای تهران دچار تهویه شد، تاکید کرد: با وزش باد اندکی از آلودگی هوا کاسته شد که صبح امروز هوای تهران ناسالم برای گروه‌های حساس بود.

اصغری افزود: البته فردا و روز پنجشنبه شاهد تشدید آلودگی‌ها در شهرهای صنعتی و بزرگ به ویژه تهران خواهیم بود.

وی در مورد زمان خداحافظی با آلودگی هوا گفت: پیش‌بینی می‌کنیم روز جمعه از میزان آلاینده‌ها کاسته شود و هوا به شرایط سالم برسد.

بر اساس آخرین اطلاعات ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای سطح شهر در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 8 صبح امروز میزان ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون بر روی عدد 145 قرار دارد که همچنان فراتر از حد مجاز است و نشان‌دهنده شرایط ناسالم برای تمام گروه‌های سنی است.

ارسال نظر: