معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی:

زمان پرداخت حقوق مستمری‌بگیر تامین‌اجتماعی تغییر کرد/ واریز حقوق ۲۷ هرماه

کدخبر: 2074171

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی درباره علت تغییر زمان واریز حقوق برخی مستمری بگیران توضیح داد و گفت: زمان دریافت مستمری دو گروه از بازنشستگان که در سال گذشته تغییری در زمان دریافت مستمری خود نداشتند، در حال اصلاح است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، رحیم اردلان درباره علت تغییر زمان واریز حقوق برخی مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: جای نگرانی برای بازنشستگان و مستمری بگیران وجود ندارد. ما سال گذشته طرح پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان را اجرا کردیم.

وی افزود: دو گروه باقی مانده بودند، گروه نخست آن دسته از بازنشستگان تأمین اجتماعی هستند که از طریق بانک‌هایی غیر از بانک رفاه کارگران اعم از بانک ملت، تجارت، ملی و پست بانک حقوق دریافت می‌کنند و گروه دوم بازنشستگانی که نام خانوادگی آنها با حروف "ک" تا "ی" آغاز می‌شود و در واقع شامل هشت حرف آخر حروف الفباست.

معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه زمان پرداخت حقوق این افراد طی سه ماه (مهر، آبان و آذر) به بیست و هفتم هرماه انتقال پیدا می‌کند گفت: بر این اساس 400 هزار نفر از مشمولان جدید که از طرح قبلی باقی مانده بودند در این دوره در هر ماه، مستمری خود را با حداکثر ٣ روز تغییر در یافت می‌کنند تا بتوانیم حقوق آنها را نیز به صورت متمرکز در روز بیست و هفتم هرماه بپردازیم.

اردلان ادامه داد: اطلاع رسانی های لازم به مستمری بگیران تامین اجتماعی انجام شده است. مکانیزه شدن برنامه‌ها همیشه تغییراتی ایجاد می‌کند که هم به نفع مردم و هم سازمان تامین اجتماعی است و عدالت در پرداخت از جمله اهدافی است که دنبال می کند.

ارسال نظر: