به‌دلیل شدت جراحات وارده

یکی از دانش آموزان رودانی در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس جان باخت

کدخبر: 2082026

دیگر دانش آموز مجروح در سانحه واژگونی خودرو سواری پژو در رودان به‌دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس درگذشت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: روز گذشته خودروی شخصی حامل پنج دانش‌آموز رودانی که از روستای برنطین این شهرستان برای حضور در مدارس مرکز شهر به رودان سفر می‌کردند در مسیر واژگون شد و دو تن از این دانش‌آموزان در لحظات ابتدایی حادثه در دم جان خود را از دست دادند.

دو تن از دانش‌آموزان مصدوم شده در این سانحه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی در بیمارستان امام علی(ع) شهرستان رودان به‌دلیل عدم وجود امکانات مناسب به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس با فاصله 100 کیلومتری رودان منتقل شدند.

متاسفانه عفت عبیری دانش آموز مصدوم این سانحه که در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس تحت درمان بود به‌دلیل شدت جراحات وارده عصر امروز درگذشت و برغم و اندوه این حادثه جان‌سوز اضافه کرد.

سید محمدحسین صابر دیگر مصدوم این سانحه نیز با وضعیت وخیم و ضریب هوشی پایین در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بستری است.

راننده و یک دانش آموز در بیمارستان امام علی(ع) رودان بستری و وضعیت ثابت و رو‌به بهبودی دارند.

*تلاش تیم درمانی برای یکی دیگر از دانش آموزان رودانی بی‌نتیجه ماند

دانش هاشمی‌پور لحضاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: خودروی سواری پژو که صبح روز گذشته با پنج دانش‌آموز از روستای برنطین به سمت شهر رودان در حرکت بود، در مسیر مذکور به دلیل سرعت غیرمجاز دچار سانحه شد که متاسفانه در این حادثه دلخراش، دو نفر از دانش‌آموزان جان باختند و سه نفر دیگر نیز به شدت مجروح شدند که امروز یکی دیگر از دانش‌آموزان مجروح جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: در حال حاضر یکی از این دانش‌آموزان همچنان در کما به سر می‌برد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: عفت عبیری یکی از سه دانش‌آموز مصدوم شده در سانحه واژگونی خودرو سواری شخصی دانش‌آموزان رودانی بود که بر اثر شدت جراحت وارده عصر امروز در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس جان باخت.

ارسال نظر: