سردار محمدیان خبر داد:

مراجعه خانواده‌های مفقودان حادثه پلاسکو به پلیس/ فراخوان عمومی برای بازگرداندن اموال

کدخبر: 2083966

رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: تعدادی از خانواده‌های مفقودان حادثه پلاسکو برای اعلام مفقودی به پلیس آگاهی مراجعه کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار عباسعلی محمدیان با اشاره به حادثه پلاسکو، با بیان اینکه بنا به نظر کارشناسان مربوطه، تاکنون 50 درصد آواربرداری انجام شده است، اظهارداشت: با هماهنگی های انجام شده اموال کسبه حادثه پلاسکو به پلیس آگاهی تهران بزرگ تحویل داده می شود.

وی افزود: بسیاری از اموال استخراج شده زیر آوارها، توسط نیروهای امدادگر به پلیس آگاهی تحویل داده شده است.

سردار محمدیان تصریح کرد: تعدادی از خانواده‌های مفقودین به پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و در این خصوص پرونده تشکیل داده‌اند که به محض شناسایی عزیزان به خانواده‌های‌شان اطلاع داده می‌شود.

وی درباره امنیت محل حادثه ساختمان پلاسکو، گفت: برای جلوگیری از سرقت یا هر گونه دستبرد افراد مشکوک و مظنون به اموال و مدارک، اشیاء قیمتی و ... ، تا پایان عملیان آوار‌برداری و مشخص شدن وضعیت این محل، ماموران انتظامی تهران بزرگ به صورت شبانه روزی در محل مستقر و از آنها حفاظت می کنند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: پس از اتمام عملیات آواربرداری، فراخوان عمومی جهت عودت اموال مردم و کسبه ساختمان پلاسکو داده خواهدشد.

وی افزود: مراجعه کنندگان ضمن مراجعه به پلیس آگاهی فرم‌های مخصوص شناسایی اموال را تکمیل می‌کنند و نهایتا پلیس با بررسی دقیق و تطبیق، اموال آنهابه صاحبان اصلی بازگردانده خواهد شد.

سردار محمدیان گفت: تلاش پلیس آگاهی برای دستیابی به سایرافراد احتمالی زیر آوار ساختمان پلاسکو ادامه دارد.

ارسال نظر: