ماجرای ضرب و شتم یک معلم توسط اولیای یک دانش‌آموز

کدخبر: 2085522

مادر یک دانش‌آموز که برای بررسی مسائل انضباطی فرزندش به مدرسه دعوت شده بود، اقدام به ضرب و شتم معلم مدرسه کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین » فارس نوشت:

چند روز پیش در فضای مجازی مطالبی منتشر شد مبنی بر اینکه یک معلم خانم در شهرستان شوش مورد ضرب و شتم شدید مادر یک دانش‌آموز قرار گرفته و این حادثه منجر به سقط جنین و شکستگی پای معلم شده است.

در ادامه این مطالب، عنوان شده بود که معلمان این مدرسه در اعتراض به همین موضوع سر کلاس نمی‌روند و مدرسه تعطیل است.

این مطلب به سرعت در شبکه‌ها و کانال‌های خبری دست به دست می‌شد. مطلبی که هیچ مستندانی هم برای آن ارائه نشده بود اما نقدهای متفاوت از آن می‌شد؛ برخی می‌گفتند «معلمان امنیت ندارند» و «برخی هم این ماجرا را در مقابل تنبیه‌بدنی دانش‌آموزان قرار داده بودند».

اما اصل ماجرا به روایت آموزش و پرورش خوزستان

آموزش و پرورش خوزستان طی اطلاعیه‌ای در مورد مطلب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یکی از معلمان آموزشگاه هاجر روستای سید عباس بخش شاوور شهرستان شوش، اعلام کرد: «اصل موضوع ضرب و شتم همکار فرهنگی صحت دارد و این امر به دنبال دعوت از اولیای دانش‌آموز به مدرسه برای بررسی مسائل انضباطی صورت گرفته که به دنبال آن مادر دانش‌آموز اقدام به درگیری و ضرب و شتم معلم مدرسه نموده است.

در پی این حادثه، رئیس آموزش و پرورش منطقه و واحدهای مسئول بلافاصله با حضور در آموزشگاه پیگیر موضوع می‌شوند و پرونده قضایی در جهت شکایت از مادر دانش‌آموز در مراجع ذی صلاح تشکیل می‌شود».

در این اطلاعیه تأکید شده است: «اخبار منتشر شده در فضای مجازی، مبنی بر سقط جنین همکار فرهنگی، شکستن پای وی و تعطیلی آموزشگاه به هیچ عنوان صحت ندارد».

ارسال نظر: