مهار آتش در زیرزمین مشترک دو ساختمان مجاور هم

کدخبر: 2127037

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مهار آتش‌سوزی در زیرزمین مشترک دو ساختمان مجاور یکدیگر که به عنوان کارگاه جوراب‌بافی مورد استفاده قرار می‌گرفتند خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد آتش‌سوزی یک کارگاه جوراب‌بافی، اظهار کرد: این آتش‌سوزی در کارگاهی در خیابان خیام رخ داد که در ساعت 20:19 اعلام شد و پس از آن نیروهای آتش‌نشانی از سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در مورد جزئیات محل آتش‌سوزی نیز گفت: دو باب منزل دو طبقه قدیمی در مجاورت یکدیگر قرار داشتند که زیرزمین آنها مشترک بود و حدود 300 متر وسعت داشت. از این محل به عنوان کارگاه تولید جوراب استفاده می‌شد و در بخشی از آن نیز به عنوان انبار نگهداری جوراب مورد استفاده قرار می‌گرفت. شرایط به گونه‌ای بود که حتی در طبقات بالایی و راهروها نیز اجناس انبار شده بودند.

وی با بیان اینکه آتش‌سوزی در زیرزمین این ساختمان‌ها رخ داد، اظهار کرد: تقریبا بخش زیادی از زیرزمین به ویژه بخش کارگاهی شعله‌ور بود و دود زیادی از زیرزمین به بیرون متصاعد می‌شد و آتش در حال سرایت به طبقات بالایی و اجناس انبار شده بود.

ملکی اضافه کرد: آتش‌نشانان به سرعت عملیات را در هر دو ساختمان آغاز کردند و موفق شدند با کنترل آتش از سرایت آن جلوگیری کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اینکه عملیات در ساعت 22:33 به پایان رسید، اظهار کرد: ساختمان ایمن‌سازی شده بود و دودها تخلیه شدند و آتش به صورت کامل مهار شد. خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسید و پس از پایان عملیات محل تحویل عوامل انتظامی داده شد.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: